اجرای طرح «مهر مهدوی» همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت مهدی(عج)


اجرای طرح «مهر مهدوی» همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت مهدی(عج)

احمدپور گفت: مسجد جامع امام رضا (ع) با همکاری مرکز رسیدگی به امور مساجد طرح «مهر مهدوی» را با هدف توزیع بسته های معیشتی و لوازم التحریر میان نیازمندان همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت مهدی (عج) برگزار کرد.

«مهران احمدپور» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه گروه جهادی شهید حججی پایگاه بسیج خواهران مسجد جامع امام رضا (ع) واقع در تهران، خیابان خاوران، خیابان نفیس (شهید ناصری) از آغاز شیوع ویروس منحوس کرونا فعالیت های گسترده ای در زمینه شناسایی خانواده های نیازمند کرده است، اظهار کرد: این گروه با همکاری مرکز نیکوکاری امام رئوف(ع) و بسیجیان برادر این مسجد طی دوره کرونا ده‌ها هزار بسته معیشتی، بسته پوشاک و لوازم التحریر را میان نیازمندان و خانواده های نیازمند توزیع کرده است.

رییس هیئت امنای مسجد جامع امام رضا (ع) افزود: این مسجد با همکاری مرکز رسیدگی به امور مساجد شهید محلاتی، طرح «مهر مهدوی» را از سالروز آغاز امامت حضرت صاحب الزمان(عج) به همت گروه جهادی شهید حججی و مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) به منظور توزیع بسته 50 سبد معیشتی و 100 بسته لوازم التحریر اجرا کرد.

وی اضافه کرد: این مراسم از ساعت 16 و 30 دقیقه در محل مسجد جامع امام رضا (ع) برگزار شد و طی آن علاوه بر توزیع این بسته ها جشن آغاز امامت حضرت مهدی (عج) نیز همراه با سخنرانی کوتاه و مولودی خوانی برگزار شد که در پایان از شرکت کنندگان در طرح مهر مهدوی پذیرایی نیز صورت گرفت.

احمدپور در ادامه با بیان اینکه برنامه های مسجد جامع امام رضا (ع) در دوره شیوع ویروس کرونا همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی و توزیع ماسک میان نمازگزاران به صورت مستمر برگزار شده است، گفت: ما تلاش کردیم به جای تعطیل کردن برنامه ها در رعایت دقیق فاصله گذاری اجتماعی، ضد عفونی کردن مرتب فضای مسجد و استفاده نمازگزاران از ماسک نظارت داشته باشیم و به یاری خداوند تاکنون در این امر موفق بوده ایم و بر همین اساس تاکنون هیچ یک از کارگزاران مسجد بر اثر ابتلا به بیماری کرونا فوت نکرده اند. لازم است که همه مساجد شیوه نامه های بهداشتی را به صورت جدی و بدون هیچ گونه ملاحظه ای برگزار کنند تا ضمن برگزاری برنامه ها سلامتی مردم نیز حفظ نشود.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟