فال روزانه: فال امروز 25 مهر 1400


فال روزانه: فال امروز 25 مهر 1400

برای آگاهی از اتفاقات مهم پیش روی خود در روز یکشنبه 25 مهر 1400 فال روزانه را بخوانید.

فال روزانه: فال امروز 25 مهر 1400
به گزارش پول نیوز، از امروز به بعد راه درازی در پیش دارید، به همین دلیل باید توشه لازم را برای سفرتان بردارید. اگر هدفی در سر دارید، از همین حالا باید به دنبال فراهم کردن شرایط آن باشید. اگر بی برنامه پیش روید، یک روزی در جایی چشمهایتان را باز خواهید کرد که انتظارش را ندارید، در آن زمان پشیمانی برایتان هیچ سودی نخواهد داشت. برای انجام کار‌های بزرگ جسارت به خرج دهید. مطمئن باشید که در این راه تنها خواهید بود. امسال افراد زیادی دوروبرتان را خواهند گرفت. دوستان زیادی پیدا می‌کنید و حتی اگر مجرد هستید قلب تان برای فردی خواهد تپید. در فصل زمستان سورپرایز‌های زیادی در پیش خواهید داشت. از لحظه لحظه سال تان نهایت لذت را ببرید.

♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز به هر کسی محبت کنید، جذب تان می‌شود، حتی افرادی که تا دیروز با شما دشمنی داشتند. پس از این فرصت استفاده کنید و بر دامنه دوستان تان بیافزایید. از آنجا که روابط اجتماعی بالایی دارید، در کار‌هایی که با مردم در ارتباط است، موفق‌تر خواهید بود. پس بد نیست به شغلی که در حال حاضر دارید، تجدید نظر کنید. در حرف زدن با شریک زندگی تان دقت به خرج دهید، زیرا ممکن است که ناخواسته سوتفاهم‌هایی ایجاد شود. برای جلوگیری از این وضعیت با قلب تان سخن بگویید، نه آنچه عقل تان به شما می‌گوید. در برخورد با شخصی که پیش از این برایتان عزیز بوده، بهتر است اگر کلامتان نامهربان است، آن را به زبان نیاورید. غصه دلتان را سنگین‌تر می‌کند که سبک‌تر نمی‌کند. حواستان را معطوف به مسائل کاری کنید و در انجام کاری که در پیش دارید دقت کنید. بهتر است با درایت پیش بروید تا دچار دردسر و مشکل نشوید.

♉ فال روزانه متولدین اردیبهشت
برای این که خود و عشق تان را به فرد مورد علاقه تان ثابت کنید، احتیاجی به خرید هدیه‌های گران قیمت نیست. شما می‌توانید به خوبی با کلامی زیبا این احساس را به او منتقل کنید. امروز زمان مناسبی برای این کار است، بنابراین با او قراری بگذارید و هر آنچه در دلتان است را بی هیچ ترسی بیان کنید. مطمئنا نتیجه‌ای که می‌خواهید را می‌بینید. شاید فکر کنید که جواب تمام سوال هایتان را می‌دانید، اما این غیرممکن است، پس از غرور خود پایین بیایید و در مورد مسائلی که آگاهی کافی ندارید، از دیگران کمک بگیرید. خبر‌هایی به شما خواهد رسید که شگفت زده تان خواهد کرد. روزگار برای همه پستی و بلندی دارد. با منفی فکر کردن و نگرانی دایمی داشتن مشکلاتتان حل نخواهد شد، بهتر است خودتان را ضعیف و ناتوان نشان ندهید تا دشمن شاد نشوید. درباره نیتی که در ذهن دارید امیدوار باشید. ناامیدی تمامی در‌ها را به رویتان خواهد بست. تغییر کوچکی در زندگی روزمره‌تان پیش می‌آید.

♊ فال امروز متولدین خرداد

در انتظار ملاقات فردی هستید. اگر چه از دیدار او هیجان زده هستید، اما نمی‌توانید ذهن تان را متمرکز کنید. بهتر است آرام باشید. فردی که به ملاقات شما می‌آید، هدفی جز دیدار خود شما ندارد، پس احتیاجی نیست که سخت بگیرید. به جای نگرانی از لحظاتی که با او می‌گذرانید نهایت لذت را ببرید. اخیرا در شرایط حساسی گیر افتاده اید. رازی را در دل دارید که نمی‌توانید با دیگران به اشتراک بگذارید و همین موضوع شما را پریشان کرده است. اما به زودی اتفاقی می‌افتد که دیگران نیز به حقیقت پی می‌برند و شما نفس راحتی خواهید کشید. دوستی تازه به سراغتان خواهد آمد. شما ورزش را دوست دارید و قدم زدن در طبیعت باعث شادی روحتان می‌شود. با تلاش و کوشش پیگیرتان به هدف کاری که در سر دارید خواهید رسید. به زودی مبلغ کوچکی به دستتان می‌رسد. توجه‌تان را به مسائل اصلی بدهید و درگیر جزئیات و حاشیه‌ها نشوید، وگرنه شما را از مسیر درست دور می‌کند.

♋ فال روزانه متولدین تیر

از آنجا که انرژی امروز شما بالاست، سعی کنید که کار‌های بیشتری را به دست بگیرید. اگر چه در اواسط روز میهمانی ناخوانده خواهید داشت، اما سعی کنید که بیشتر روی کارهایتان متمرکز باشید. امروز نسبت به رابطه عاطفی تان حس خوبی ندارید. دلیل آن هم نمی‌دانید، اما این حس آزارتان می‌دهد. بهتر است در انتهای روز زمانی که کارهایتان را به اتمام رساندید، برای گفتگو با شریک زندگی تان وقت بگذارید. اما بدانید که جای هیچ نگرانی نیست و این حس شما موقتی است و پس از حرف زدن برطرف می‌شود. آنقدر بی تاب هستید که دیگران نگران و ناراحت وضعیت شما هستند. حالا زمان آن است تا گذشته را مرور کنید، تا یادتان بیاید که شما طوفان‌های سخت‌تر از این را هم پشت سر گذاشته‌اید. شما به خوبی می‌دانید که این نیز بگذرد. به خودتان مسلط باشید. اتفاقاتی در شرف انجام است که از آن بی خبرید. بیشتر از تجربیات خودتان استفاده کنید.

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

شاید بد نباشد که به مسئولیت‌هایی که به عهده شماست، تغییری بدهید. به عنوان مثال برخی از آن‌ها را به دیگران بسپارید یا تا جایی که می‌شود کارهایتان را گروهی انجام دهید، با این کار استرس شما نیز کاهش خواهد یافت. امروز از آن روز‌هایی است که دوست دارید خودتان را مرموز نشان دهید، به خصوص برای شریک زندگی تان. اما از آنجایی که او از این رفتار شما بیزار است، ممکن است که دچار سوتفاهم شده و رابطه تان به دعوا ختم شود. پس دست از قایم موشک بازی بردارید و اگر حرفی در دلتان مانده، رک و روراست بیان کنید. زیاده طلبی را کنار بگذارید و قناعت پیشه کنید. حالا وقت بریز و بپاش نیست. روز‌های خوش جوانی را با غم و نگرانی نگذرانید. این روز‌ها دیگر بر نمی‌گردند. خوش یمنی و خوشبختی به سراغتان می‌آید و کاری را به خوبی شروع می‌کنید. این هفته وقت خوبی برای خرید است. برای فروش هنوز وقت هست. دست نگهدارید.

♍ فال امروز متولدین شهریور

امروز منتظر خبر‌های خوب باشید. ممکن است فردی با شما تماس بگیرد و آمدنش را مژده دهد یا حتی ممکن است که پیشنهاد یک سفر در آینده‌ای نزدیک به شما شود. در هر صورت روزتان با این خبری که می‌شنوید به بهترین شکل تغییر خواهد کرد. اگر شریک زندگی تان امروز تمایل زیادی به شما نشان نداد، ناراحت نشوید. این حالت او خیلی دوام نخواهد داشت فقط کافی است که صبوری کنید. اگرچه شما در هر شرایطی مراقب کلامی که به زبان می‌آورید هستید، اما این دلیل نمی‌شود که دیگران هم، چون شما باشند؛ بنابراین حرف‌های غیرمنطقی دیگران را به دل نگیرید. پول در آوردن خوب است به شرط آنکه برای بدست آوردنش راه درستی را انتخاب کرده باشید. ملاقات با دوستی باعث شادی‌تان می‌شود و هدیه‌ای بینتان رد و بدل می‌شود. برای انجام کاری مجبور می‌شوید که به مسافتی دور بروید. بهتر است گله نکنید و بجای آن به منافعی که عایدتان می‌شود فکر کنید. سود این کار بیشتر از ضررش است.

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

شما برای یادگیری همیشه اشتیاق دارید. امروز نیز فرصتی برایتان فراهم می‌شود تا خود و مهارت هایتان را به چالش بکشید. سعی کنید قدم‌هایی که بر می‌دارید بزرگ باشند. پروژه‌های کوچک تنها در کوتاه مدت روحیه ماجراجویانه شما را ارضا خواهند کرد، بنابراین وقت تان را با آن‌ها تلف نکنید. شاید دوست داشته باشید که به رابطه عاطفی تان تنوعی دهید، اما اکنون زمان مناسبی برای این کار نیست. هر دوی شما کمی زمان لازم دارید تا شرایط را برای یک زندگی جدید آماده کنید. پس صبوری کلید موفقیت این روز‌های شماست. به سر و وضع خود بیشتر برسید، مردم اول ظاهر شما را می‌بینند و بعد به شما فرصت صحبت کردن می‌دهند. برای انجام یک کار حقوقی دست دست نکنید وگرنه دیر می‌شود و دیگر کاری از دستتان بر نمی‌آید. در مورد مسئله‌ای که نگران و پریشان احوالتان کرده بیش از این مضطرب نباشید، آنچه از آن می‌ترسید اتفاق نخواهد افتاد.

♏ فال روزانه متولدین آبان

دلتان برای دوستان قدیمی تنگ شده است؛ بنابراین بلند شوید و به آن‌ها زنگی بزنید یا اگر می‌توانید به دیدارشان بروید. مطمئنا از این اتفاق خوشحال خواهند شد. به زودی فردی را ملاقات می‌کنید که اشتراکات زیادی با او دارید. این فرد نه تنها در رابطه عاطفی بلکه در زمینه کاری هم می‌تواند همراه خوبی برایتان باشد. در محیط کار زودرنج شده اید. اگر چه جسارت لازم را برای بیان آنچه در ذهن تان می‌گذرد، دارید، اما بهتر است که سکوت کنید تا برایتان دردساز نشود. خودتان را دست کم نگیرید، هر کسی نان ایمان و نیت پاک خودش را می‌خورد، مهم این است که شما تکلیفتان با خودتان روشن است. اوضاع مالی‌تان به زودی تغییر خواهد کرد. سعی کنید به وسوسه گرفتار نشوید و آنچه که با خون دل بدست آورده اید حفظ کنید. در مورد نیتی که در سر دارید اول زمینه رسیدن به هدف و مقصودتان را فراهم کنید و بعد دست بکار شوید.

♐ فال روزانه متولدین آذر

منتظر یک تغییر مثبت در شغل تان باشید. سخت کوشی شما بالاخره نتیجه خواهد داد و به آنچه مدت هاست در انتظارش هستید می‌رسید. امشب این شادی را با دوستان تان جشن بگیرید. به بیرون از خانه بروید و به خودتان جایزه دهید. شما لایق بهترین‌ها هستید. چند روزی ست نه تنها شما، بلکه شریک زندگی تان هم حرف‌هایی در دل دارد که می‌خواهد به زبان آورد، اما تا به حال فرصت آن فراهم نمی‌شد. امشب زمان خوبی است تا در مورد هر آنچه آزارتان می‌دهد سخن بگویید. نه تنها شب تان خراب نمی‌شود، بلکه بی شک پشیمان هم نخواهید شد. شما در کار‌های هنری در هر زمینه‌ای موفق می‌شوید. اندیشه‌ای پاک و بی آلایش دارید و همیشه به فکر دیگران هستید. متاسفانه این روز‌ها نسبت به شخصی قدری شکاک هستید، بهتر است هر چه زودتر تکلیفتان را با این موضوع روشن کنید. بلاتکلیفی احساس بدی است که انسان را در تصمیم گیری فلج می‌کند. اگر بخواهید وسیله نقلیه‌تان را عوض کنید، وقتش همین حالاست.

♑ فال روز متولدین دی

مراقب خودتان باشید. شما بیش از توان تان از خودتان کار می‌کشید و این شیوه در دراز مدت می‌تواند به شما آسیب برساند. اگر چه شما فرد مهربانی هستید، اما نباید خودتان را برای دیگران فدا کنید. همیشه پاسخ مثبت دادن به پیشنهاد‌های دیگران می‌تواند برایتان دردساز شود پس بیشتر به فکر خودتان باشید. رفتاری از شریک زندگی تان شما را نگران کرده است، اما بهتر است که دست از پیش داروی بردارید. با حرف زدن تمام سوتفاهم‌هایی که در ذهن تان است، برطرف خواهند شد. آزموده را آزمودن خطاست. از کسی که ریاکار است و نمی‌توان به او اعتماد کرد دوری کنید، بزرگترین ضربه را از او خواهید خورد و هرگز خودتان را برای آنکه می‌دانستید، اما باز به او اعتماد کرده‌اید نخواهید بخشید. با وضعیت کنونی بهتر است آرزو‌ها و توقعات خودتان را پایین بیاورید. آرزو‌های بلند بالای مالی شما را دچار دردسر خواهد کرد.

♒ فال متولدین بهمن

امروز با انرژی، خوشحال و مثبت اندیش هستید. نه تنها به عزیزان تان بلکه به تمام مردم دوست دارید محبت کنید. در همین مسیر دوستان جدید زیادی نیز پیدا خواهید کرد. امروز تفاهم داشتن بر سر هر موضوعی برای شما و شریک زندگی تان سخت شده است؛ بنابراین قبل از هر گفتگویی با یکدیگر بهتر است که در تنهایی به رفتار و حرف‌های خود فکر کنید و سعی کنید که انعطاف پذیری بیشتری از خود نشان دهید. شما در میدان جنگ نیستید، پس برای رابطه‌ای که ارزشش را دارد، بیشتر تلاش کنید. به خودتان بیایید، خودکرده را تدبیر نیست. مقصر وضعیت مالی‌ای که در آن درگیر شده‌اید، خود شما هستید. با او که بسیار دوستش دارید، عهد و پیمانتان را محکم کنید. آن وقت است که می‌بینید چطور به راحتی بلایا از اطرافتان پراکنده می‌شود. درگیر حل مسائل خودتان و اطرافیانتان می‌شوید. شما به تنهایی نمی‌توانید مسئله را حل کنید. از کسی کمک بگیرید.

♓ فال روزانه متولدین اسفند

شما تفکرات سنتی زیادی دارید به عنوان مثال دوست ندارید از عادات خود دست بردارید و همین که یک کار به خصوص را هر روز انجام دهید، راضی و خشنودید. اما شریک زندگی شما جور دیگری فکر می‌کند. او مدام به دنبال خلاقیت است. اما این تفاوت نباید موجب اختلاف نظر و دعوا میان شما شود. شما باید نسبت به نظرات دیگران انعطاف پذیر باشید. این رفتار نه تنها در رابطه عاطفی بلکه در محیط کار هم برایتان کارساز خواهد بود. به زودی پولی به دست تان می‌رسد که انتظارش را ندارید. بهتر است آن را صرف چیزی که خودتان دوست دارید کنید، حتی اگر از نظر دیگران مسخره آید. نگران وقوع اتفاقی هستید، نگرانی‌تان بی دلیل است. سوالی را که می‌دانید جوابش منفی است نپرسید، مگر اینکه توانایی جواب نه شنیدن را داشته باشید. آنقدر به خودتان درگیر می‌شوید که از آمدن و رفتن عزیزی که برایتان بسیار مهم است با خبر نمی‌شوید. سرتان را قبل از آنکه خیلی دیر بشود از لاکتان بیرون بیاورید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان