اتوبان در تسخیر هیولا: تخت گاز با بوگاتی شیرون!


اتوبان در تسخیر هیولا: تخت گاز با بوگاتی شیرون!

بوگاتی شیرون یکی از سریع‌ترین خودروهای تولیدی دنیاست. شیرون سوپر اسپورت 300+ در سال 2019 به حداکثر سرعت 490.484 کیلومتر در ساعت رسید و بنابراین خودرویی عالی برای اتوبان‌های آلمان محسوب می‌شود. بخش‌های بدون محدودیت سرعت اتوبان‌های آلمان این فرصت را به رانندگان می‌دهند که با سرعت‌های بسیار بالایی حرکت کنند و ما نیز تاکنون … The post اتوبان در...

بوگاتی شیرون یکی از سریع‌ترین خودروهای تولیدی دنیاست. شیرون سوپر اسپورت ۳۰۰+ در سال ۲۰۱۹ به حداکثر سرعت ۴۹۰.۴۸۴ کیلومتر در ساعت رسید و بنابراین خودرویی عالی برای اتوبان‌های آلمان محسوب می‌شود. بخش‌های بدون محدودیت سرعت اتوبان‌های آلمان این فرصت را به رانندگان می‌دهند که با سرعت‌های بسیار بالایی حرکت کنند و ما نیز تاکنون ویدئوهای زیادی از تست شتاب و سرعت سوپرکارها و خودروهای اسپورت را منتشر کرده‌ایم. حالا نوبت به بوگاتی شیرون سوپر اسپورت رسیده که روانه بزرگراه‌های آلمان شود.

اتوبان در تسخیر هیولا: تخت گاز با بوگاتی شیرون!

ترافیک نسبتاً زیاد و رنوهایی با ظاهر مشکوک باعث می‌شوند بوگاتی شیرون سوپر اسپورت به حداکثر سرعت ۴۴۰ کیلومتر در ساعت خود نرسد. بوگاتی مدعی است کنترل این هایپرکار در سرعت‌های بسیار بالا امری راحت و ایمن بوده اما مت واتسون مجری CarWow هرگز به چنین سرعتی نزدیک هم نمی‌شود. بهترین عملکرد او با این خودرو رسیدن به سرعت ۳۴۱ کیلومتر در ساعت است که هنوز هم سرعت فوق‌العاده بالایی به حساب می‌آید. واتسون مدعی است شیرون مشکلی در رسیدن به سرعت نهایی خود ندارد.

اتوبان در تسخیر هیولا: تخت گاز با بوگاتی شیرون!

واضح است که برای رقم زدن چنین عملکردی باید از قوای محرکه گیرایی استفاده کنید و در مورد شیرون سوپر اسپورت این‌گونه نیز هست. قلب تپنده این خودرو از نوع ۱۶ سیلندر ۸ لیتری کواد توربو با قدرت ۱۵۷۷ اسب بخار و گشتاور ۱۶۰۰ نیوتون متری است. هایپرکار موردبحث شتاب صفر تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت ۵.۸ ثانیه‌ای داشته و تنها در عرض ۱۲.۱ ثانیه می‌تواند سرعت خود را از سکون به ۳۰۰ کیلومتر در ساعت برساند.

دیدن این هایپرکار ۳.۲ میلیون یورویی در آینه عقب به راحتی می‌تواند لرزه بر اندام هر راننده‌ای بیندازد اما قطعاً اکثر افراد از دیدن شیرون در خیابان و اتوبان خوشحال خواهند شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس