با پلاک سوم ، دیگر نیازی به فک و نصب پلاک خودرو نیست


با پلاک سوم ، دیگر نیازی به فک و نصب پلاک خودرو نیست

گجت نیوز رئیس پلیس راهور ناجا با اعلام این که به دنبال اجرای طرح پلاک سوم هستیم گفت با این طرح دیگر به فک و نصب پلاک خودرو نیازی نخواهد بود. سردار کمال هادیانفر، رئیس پلیس راهور ناجا در خصوص آسان‌تر شدن روند شماره‌گذاری خودرو عنوان کرد در سال 1384 قانون این حوزه با تغییراتی مواجه شد... نوشته با پلاک سوم ، دیگر نیازی به فک و نصب پلاک خودرو نیست...

رئیس پلیس راهور ناجا با اعلام این که به دنبال اجرای طرح پلاک سوم هستیم گفت با این طرح دیگر به فک و نصب پلاک خودرو نیازی نخواهد بود.

سردار کمال هادیانفر، رئیس پلیس راهور ناجا در خصوص آسان‌تر شدن روند شماره‌گذاری خودرو عنوان کرد در سال ۱۳۸۴ قانون این حوزه با تغییراتی مواجه شد و طبق آن پلاک خودرو محور به پلاک فرد محور تبدیل شد. در همین راستا با استفاده از این قانون قصد داریم روند شماره‌گذاری را تغییر دهیم.

تفاوت پلاک سوم با پلاک خودرو معمولی

رئیس پلیس راهور ناجا در ادامه با اشاره به این که طرح آینده ما مربوط به یک پلاک جدید برای خودروها خواهد بود گفت در این طرح که در قانون سال ۱۳۸۴ به تصویب رسیده باید هر وسیله نقلیه علاوه بر دو پلاک عقب و جلو به یک پلاک سوم نیز مجهز شوند. از این رو قصد داریم این طرح را به زودی با هدف تسهیل در روند شماره‌گذاری عملیاتی کنیم.

هادیانفر در ادامه گفته‌های خود بیان کرد در حال حاضر طراحی سامانه‌های این طرح در حال انجام است و با اجرایی شدن آن دیگر به فک و نصب پلاک نیازی نخواهد بود. وی افزود این پلاک در داخل شیشه جلو و عقب نصب خواهد شد و زمانی که افراد به مراکز شماره‌گذاری مراجعه می‌کنند، دیگر به تعویض پلاک احتیاجی نخواهند داشت و فقط اطلاعات پلاک سوم آنها تغییر خواهد کرد. رئیس پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد این طرح در حال طراحی و نهایی شدن بوده و پس از تایید توسط فرمانده ناجا به مرحله اجرا خواهد رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید