با زشت ‌ترین خودروی آمریکایی حاضر در ایران آشنا شوید!


با زشت ‌ترین خودروی آمریکایی حاضر در ایران آشنا شوید!

گجت نیوز خودروهای آمریکایی در بازار ایران بسیار کمیاب هستند، اما در میان همان تعداد محدود یک شاسی بلند وجود دارد که لقب زشت ‌ترین خودروی آمریکایی در ایران را یدک می‌‌کشد. در ادامه شما را با این خودرو آشنا خواهیم کرد. شاسی بلندها در میان مشتریان ایرانی از جایگاه ویژه‌ای بهره می‌برند، اما در بازار ایران... نوشته با زشت ‌ترین خودروی آمریکایی حاضر...

خودروهای آمریکایی در بازار ایران بسیار کمیاب هستند، اما در میان همان تعداد محدود یک شاسی بلند وجود دارد که لقب زشت ‌ترین خودروی آمریکایی در ایران را یدک می‌‌کشد. در ادامه شما را با این خودرو آشنا خواهیم کرد.

شاسی بلندها در میان مشتریان ایرانی از جایگاه ویژه‌ای بهره می‌برند، اما در بازار ایران تعداد شاسی بلندهای آمریکایی مدل جدید بسیار محدود است. با این وجود یک شاسی بلند آمریکایی در خیابان‌های ایران تردد می‌کند که لقب زشت ترین خودروی آمریکایی را یدک می‌کشد. از این رو قصد داریم شما را با این خودرو آشنا کنیم.

زشت ‌ترین خودروی آمریکایی در ایران

آخرین سری از خودروهای آمریکایی که وارد مناطق آزاد شدند از مدل ۲۰۱۴ بودند و پس از آن دیگر مدل‌های جدیدتر به دلیل ممنوعیت واردات خودرو وارد ایران نشدند. در واقع از آنجایی که در میان خودروهای وارداتی سرزمین اصلی آخرین مدل‌ها به سال ۲۰۱۸ مربوط می‌شوند، در مناطق آزاد نیز خودروهای آمریکایی فقط تا سال ۲۰۱۴ وجود دارند.

این خودروهای آمریکایی اکثرا از نوع کادیلاک اسکالید، فورد موستانگ و شورولت کوروت هستند، اما تعداد کمی از محصولات برند جیپ نیز در میان آنها وجود دارد که لقب زشت ترین خودروی آمریکایی موجود در بازار ایران به شاسی بلند جیپ چروکی مدل ۲۰۱۴ می‌رسد. گفتنی است کارشناسان حوزه خودرو برای این خودرو در همان سال ۲۰۱۴ لقب رشت ترین خودروی آمریکایی را در نظر گرفتند؛ هرچند که این خودرو آنچنان هم زشت به نظر نمی‌رسد.

با زشت ‌ترین خودروی آمریکایی حاضر در ایران آشنا شوید!

جیپ چروکی مدل ۲۰۱۴ با فرمی که مشابه دانگ فنگ H30 کراس است باعث آبروریزی شرکت جیپ شده و در آن سال بسیاری از طرفداران خود را ناامید کرده بود. این خودرو از فرمی همانند خودروهای کراس بهره می‌برد و به همین دلیل فضای بار آن نسبت به نسل قبلی خود کاهش پیدا کره است. جلوپنجره معروف جیپ نیز با گرافیک عجیب آسیایی چراغ‌های جلو ترکیب ناهماهنگی را به وجود آورده است. نمای عقب این خودرو نیز به ام وی ام ایکس ۵۵ بازار ایران شباهت دارد.

با زشت ‌ترین خودروی آمریکایی حاضر در ایران آشنا شوید!

جیپ آپشن‌های جذاب نسل چهارم چروکی را فقط در تیپ‌های گران‌قیمت و بالارده تری لواک و لیمیتد ارائه کرده است. در ایران نیز نسخه لانگیتود آن حضور دارد که نسبت به تیپ اسپرت (تیپ پایه) از قابلیت‌های آفرودی بیشتری بهره می‌برد.

با زشت ‌ترین خودروی آمریکایی حاضر در ایران آشنا شوید!

در واقع این نسخه در کابین به یک نمایشگر ۸.۴ اینچی یوکانکت با ناوبری ماهواره‌ای مجهز شده که نسبت به نمایشگرهای چینی موجود در بازار در سطح بسیار بالایی قرار دارد. این خودرو آمریکایی به امکاناتی چون فرمان برقی، کنترل کشش، کنترل پایداری الکترونیکی و هفت کیسه هوا مجهز شده و در تست‌های ایمنی نیز موفق شده ۵ ستاره ایمنی را از آن خود کند.

با زشت ‌ترین خودروی آمریکایی حاضر در ایران آشنا شوید!

جیپ چروکی مدل ۲۰۱۴ در تیپ پایه از یک پیشرانه ویژه ترددهای شهری می‌برد. پیشرانه ۲.۴ لیتری چهار سیلندر این خودرو قادر است قدرتی برابر با ۱۸۴ اسب بخار و گشتاور ۲۳۴ نیوتن‌متر را به تولید برساند. این موتور به پیشرانه هیوندای سانتافه و کیا سورنتو که در بازار ایران حضور دارند شباهت زیادی دارد. البته این پیشرانه در نسل چهارم چروکی که در ایران حضور دارد می‌تواند قدرتی برابر با ۲۷۱ اسب بخار را تولید کند. قدرت تولیدی توسط یک گیربکس ۹ سرعت اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط