جزئیات برگزاری اولین دوره نمایشگاه‌های بین المللی رسانه‌های برتر اعلام شد


جزئیات برگزاری اولین دوره نمایشگاه‌های بین المللی رسانه‌های برتر اعلام شد

صبح امروز، جزئیات برگزاری اولین دوره نمایشگاه‌های بین المللی رسانه‌های برتر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران اعلام شد.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست خبری اولین دوره نمایشگاه بین المللی رسانه‌های برتر با حضور حسن زمانی مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های جمهوری اسلامی، علی اکبر بهبهانی مدیرعامل شرکت تعاونی مطبوعات کشور و داود منافی رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه برگزار شد.

در این نشست خبری، حسن زمانی مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های جمهوری اسلامی، با اشاره به اینکه پس از مدت‌ها قرار است نمایشگاهی به عظمت مطبوعات و رسانه‌ها در سایت نمایشگاه بین المللی راه اندازی شود، برای اینکه جایگاه بلند رسانه‌ها را به جهانیان نشان دهیم بیان کرد: از روز اولی که بحث برگزاری نمایشگاه بین المللی رسانه‌های برتر مطرح شد، از آن استقبال و ده هزار متر مربع برای برگزاری این رویداد مطبوعاتی پیش بینی کردیم.

وی ادامه داد: نمایشگاه بین المللی رسانه‌های برتر از بیست و سوم تا بیست و ششم آذر ماه برگزار می‌شود. از همین جا از تمام رسانه‌ها دعوت می‌کنیم به خانه خودتان برگردید و در دولت جدید که با رویکرد عالی کارشان را آغاز کردند و نیاز داریم رسانه و مطبوعات آنچه اتفاق می‌افتد را مطرح کنند و زمینه کار و ریل گذاری‌های دولت جدید روغن کاری کنند.

در ادامه این نشست خبری داود منافی رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه، با اشاره به شعار نمایشگاه بین المللی رسانه‌های برتر با عنوان دوباره زندگی است دوباره جان تازه بیان کرد: دولت بیست و سه دوره متولی برگزاری نمایشگاه مطبوعات بود و این رویداد مطبوعاتی در مکان‌های مختلف برگزار شد. امسال تصمیم گرفتیم در محلی برگزار کنیم که برای عرض اندام رسانه‌ها بهتر باشد.

وی ادامه داد: نخستین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های برتر در دو بخش بسیار مهم برگزار می‌شود. یکی از این بخش‌ها موزه رسانه هاست بخش دیگر به شهدای خبرنگار اختصاص دارد. محور بعدی ما تقویت ارتباط مردم با رسانه هاست. برگزاری هم اندیشی و گردهمایی مسئولان رسانه‌ها و نشست‌های خبری چند مسئول با مردم از دیگر برنامه‌های نمایشگاه است. در صورت حضور حداکثری رسانه‌ها در نمایشگاه بین المللی رسانه‌های برتر زمینه بستن قرارداد‌هایی میان شرکت‌های صنعتی و چوب و کاغذ با رسانه‌ها فراهم می‌شود.

منافی درباره نحوه ثبت نام رسانه‌ها در نمایشگاه بین المللی رسانه‌های برتر ابراز کرد: رسانه‌ها می‌توانند از بیست و شش مهر تا ده آبان ماه برای ثبت نام به سایت ما وارد شوند و از این طریق برای شرکت در نمایشگاه اعلام حضور کنند.

در این مراسم علی اکبر بهبهانی، مدیر عامل شرکت تعاونی مطبوعات کشور درباره کاغذ مطبوعات گفت خوشبختانه دولت قبلی برای واردات کاغذ اقدام کردند با واردات سی هزار تن کاغذ روزنامه به کشور موافقت شد ده نفر برای واردات کاغذ انتخاب شدند. این افراد بالاترین میزان کاغذ را به کشور وارد کرده بود. پنج هزار تن سهمیه به شرکت تعاونی مطبوعات اختصاص داده شد. این میزان کاغذ را در اختیار اعضای شرکت تعاونی مطبوعات و آن‌هایی که عضو این شرکت نیستند قرار می‌دهیم.

وی ادامه داد: به مطبوعات شهرستانی بیشترین میزان کاغذ را اختصاصی می دهیم. شانزده هزار مجوز فعالیت رسانه در کشور داده شده است از این میان دو هزار رسانه فعال هستند. هزار و دویست رسانه پایگاه خبری و هشتصد رسانه از مجلات و روزنامه های کشور هستند. از فردا به تمام این رسانه ها در زمینه نمایشگاه بین المللی رسانه های برتر کشور اطلاع رسانی می کنیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز ارتش به پسرم با عکس نوشته زیبا 1401 + عکس استوری