ساماندهی 22 گلزار شهدا در مناطق روستایی


ساماندهی 22 گلزار شهدا در مناطق روستایی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: 22 گلزار شهدا در سطح روستاهای استان ساماندهی و مرمت شد.

رضا خواجه‌ای پیش از ظهر امروز (۲۵ مهر ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ساماندهی ۲۲ گلزار شهدا در سطح روستاهای شهرستان ایجرود، خدابنده، طارم و ماهنشان که عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شده بود، با اعتبارات سال ۹۸ به پایان رسید.

وی با تاکید بر لزوم ساماندهی گلزار شهدا در مناطق روستایی با اجرای طرح هادی، افزود: برای ساماندهی گلزارهای شهدا از سوی بنیاد مسکن اعتباری بالغ بر ۲۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

این مسئول با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه ساماندهی مزار شهدا در مناطق روستایی، ادامه داد: تفاهم‌نامه‌ای در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تکریم مقام شهدا و ساماندهی و مرمت گلزار شهدای روستاهای استان بین بنیاد مسکن و بنیاد شهید منعقد شده است.

خواجه‌ای تصریح کرد: شهدا عصاره همه فضائل و ارزش‌های معنوی در مسیر کمال‌طلبی هستند؛ لذا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت حائز اهمیت است که در این راستا بنیاد مسکن به عنوان نهادی انقلابی توجه ویژه‌ای به این موضوع دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به برخی دیگر از خدمات فنی و مهندسی این نهاد در سطح روستاها، خاطرنشان کرد: تعداد ۴۵۰۰ فقره خدمات فنی و مهندسی در ۶ ماهه گذشته در سطح روستاهای استان ارائه شده که نقش مهمی در محرومیت‌زدایی و توسعه روستاها داشته است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول