رهاسازی پرندگان شکاری در تالاب بهشت معصومه قم


رهاسازی پرندگان شکاری در تالاب بهشت معصومه قم

قم ـ ایرنا ـ رئیس اداره حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: 8 قطعه پرنده از انواع شکاری و یک قطعه پرنده آبزی در منطقه تالاب بهشت معصومه قم رهاسازی شدند.

طیب احمدی روز یکشنبه در حاشیه رهاسازی پرندگان وحشی در تالاب بهشت معصومه قم در گفتگو با ایرنا گفت: این پرندگان شامل ۴ قطعه سارگپه پابلند و یک قطعه کورکور سیاه، عقاب صحرایی، عقاب طلایی، دال سیاه و اردک بلوطی بودند که پس از تیمار و نگهداری و بعضی نیز گذراندن طی دوره درمان به دامان طبیعت بازگشته اند.

رئیس اداره حیات وحش اداره کل محیط زیست قم گفت: پرندگان آسیب دیده در طبیعت که توسط شهروندان به این اداره کل تحویل داده داده شده و یا پرندگانی که از متخلفان کشف و ضبط می شوند، پس از تیمار و نگهداری توسط دوستداران طبیعت و محیط زیست و اطمینان از سلامت آنها در طبیعت رهاسازی می شوند.

وی با اشاره به شروع فصل مهاجرت پرندگان و احتمال افزایش مشاهده پرندگان آسیب دیده در مناطق شهری، تصریح کرد: همشهریان محترم می باید ضمن مهربانی با پرندگان مهاجر و عدم آسیب رساندن به آنها، در صورت مشاهده پرندگان آسیب دیده با شماره تلفن های ۳۲۶۰۲۹۸۱ و ۳۶۲۰۷۲۹۹ تماس حاصل نمایند./

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه محیط زیست

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...