30 درصد واحدهای صنفی فردیس فاقد مجوز هستند


30 درصد واحدهای صنفی فردیس فاقد مجوز هستند

کرج-ایرنا-سرپرست معاونت بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: 30 درصد واحدهای صنفی فردیس فاقد مجوز هستند و این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد.

محسن بوستانی فر روز یکشنبه در همایش هم اندیشی اصناف شهرستان فردیس افزود: تسهیلات کرونایی در استان برای واحدهای صنفی در نظر گرفته شده و ثبت نام این تسهیلات تا بهمن ماه جاری تمدید شده است.

وی اظهار داشت: از نظر سازمان مدیریت ضریب جمعیت شهرستان فردیس۱۷.۸ درصد است و در جذب تسهیلات کرونایی اصناف حدود ۵ درصد است که می طلبد برای جذب تسهیلات کرونایی مورد توجه قرار گیرد.

وی از اتاق اصناف فردیس خواست نسبت به تمرکز نظارت بر حوزه توزیع در روزهای آینده مطابق با سامانه جامع تجارت توجه شود و ظرفیت هایی که در شهرستان وجود دارد را در جهت هر چه بهتر اجرا شدن آن استفاده کنند.

رییس اتاق اصناف شهرستان فردیس نیز گفت: اتاق اصناف در سال ۹۴ با ۱۹ اتحادیه تشکیل شد و تعداد ۶۲۰ رسته فعال و ۱۲ هزار و۲۳۴ پروانه کسب صادر شده و ۵ هزار و ۷۹۶ پرونده نیز در دست اقدام برای صدور مجوز است.

شمسی سخایی افزود: تعداد شکایات به اتاق ۲۶ مورد بود که از این تعداد ۱۵ مورد آن بررسی شده و مابقی در دست بررسی است.

وی اظهار داشت: امسال سه هزار و ۷۱۹ شرکت کننده آموزش های لازم را دریافت و گواهی به آنها ارائه شد و در ایام کرونا آموزش ها به واحدهای صنفی مجازی بوده است.

سخایی گفت: در سال ۹۹ تعداد ۳۹۷ پرونده در اداره تعزیرات حکومتی شهرستان فردیس رسیدگی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق