اولین تیزر تریلر فیلم The Flash را تماشا کنید


اولین تیزر تریلر فیلم The Flash را تماشا کنید

گجت نیوز اولین تیزر تریلر فیلم The Flash – فلش منتشر شد و پس از چندین سال تاخیر، حالا می‌توانید مطمئن باشیم که این نسخه سرانجام به اکران سینماها در می‌آید. نخستین تریلر فیلم The Flash نشان می‌دهد که نه تنها در این نسخه دو بتمن مختلف حضور دارند بلکه با دو بری آلن نیز رو به... نوشته اولین تیزر تریلر فیلم The Flash را تماشا کنید اولین بار در گجت...

اولین تیزر تریلر فیلم The Flash – فلش منتشر شد و پس از چندین سال تاخیر، حالا می‌توانید مطمئن باشیم که این نسخه سرانجام به اکران سینماها در می‌آید.

نخستین تریلر فیلم The Flash نشان می‌دهد که نه تنها در این نسخه دو بتمن مختلف حضور دارند بلکه با دو بری آلن نیز رو به رو خواهیم شد.

ازرا میلر در سال ۲۰۱۴ برای نقش بری آلن قرارداد امضا کرد و اولین بار او را در فیلم بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت (Batman V Superman: Dawn of Justice) مشاهده کردیم اما ساخت یک نسخه‌ی اختصاصی پیرامون این شخصیت بارها به تعویق افتاد.

با خروج کاراگردانانی همچون سث گراهام اسمیت، ریک فامویوا، جان فرانسیس دالی و جاناتان گلداستین، به نظر می‌رسید که این پروژه شاید برای همیشه بایگانی شود. این فیلم در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۸ اکران شود اما با تاخیر مواجه شد و پس از تغییرات فراوان، در نهایت قرعه به نام اندی موشیاتی (Andy Muschietti) افتاد تا این اثر را جلوی دوربین ببرد.

جذابیت اصلی فیلم در بازگشت تعدادی از بازیگران مشهور است، از جمله مایکل کیتون که در سال ۱۹۸۹، نقش بتمن را ایفا می‌کرد. علاوه بر این، حضور بن افکت نیز در نقش بتمن تایید شده است. شخصیت سوپرگرل هم برای اولین بار در نسخه معرفی می‌شود.

اولین تیزر تریلر فیلم The Flash

ارزا میلر قبل از انتشار این تریلر، اعلام کرد که هنوز سکانس‌های زیادی فیلمبرداری نشده و این ویدیو حتی یک تیزر هم محسوب نمی‌شود. با این حال، جزئیات خوبی را می‌توان از آن دریافت کرد. همان طور که مشخص است، این نسخه پیرامون خط داستانی فلش پوینت (Flashpoint) جریان دارد، جایی که بری آلن در زمان سفر می‌کند تا مادرش را ملاقات کند و با اینکار، خطوط زمانی دستخوش تغییر می‌شوند، از جمله اینکه پای یک بری آلن دیگر به ماجراها باز می‌شود. بازگشت بتمنِ مایکل کیتون نیز در بخش پایانی تریلر وعده داده می‌شود و او را از پشت می‌توانید مشاهده کنید.

به جز بازگشت هیجان انگیز کیتون، ما می‌توانیم مخفی‌گاه او را نیز رویت کنیم که این نشان می‌دهد بخشی از داستان فیلم The Flash در دنیای بتمنِ تیم برتون رخ می‌دهد و این شخصیت حضور پررنگی در اتفاقات خواهد داشت.

اما همان طور که بالاتر هم ذکر شد، حضور دو بری آلن در فیلم تایید شده است و بری آلن جدید ظاهرا موی بلندی دارد. لباس جدید این ابرقهرمان نیز جذاب به نظر می‌رسد و احتمالا بازخوردهای بهتری نسبت به لباس قبلی فلش دریافت خواهد کرد.

فیلم فلش قرار است در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۲۲ (۱۲ مهر ۱۴۰۰) اکران شود و احتمالا اولین تریلر کامل آن در سه ماهه اول سال آتی میلادی منتشر خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان