مبارزه آیفون 13 پرو با نوکیا 3310 در تست مقاومت؛ نتیجه شما را سورپرایز می کند!


مبارزه آیفون 13 پرو با نوکیا 3310 در تست مقاومت؛ نتیجه شما را سورپرایز می کند!

گجت نیوز در این ویدیو شاهد مبارزه آیفون 13 پرو با نوکیا 3310 در تست مقاومت هستید. به نظر شما کدام یک از این دو گوشی سالم می‌ماند؟ خودتان ببینید! گوشی‌های نوکیا همیشه به تخریب ناپذیر بودن مشهور بوده‌اند. اما یک تست سقوط انجام شده نشان می‌دهد برای این گوشی‌ها یک رقیب سرشناس و سرسخت پیدا شده... نوشته مبارزه آیفون 13 پرو با نوکیا 3310 در تست...

در این ویدیو شاهد مبارزه آیفون ۱۳ پرو با نوکیا ۳۳۱۰ در تست مقاومت هستید. به نظر شما کدام یک از این دو گوشی سالم می‌ماند؟ خودتان ببینید!

گوشی‌های نوکیا همیشه به تخریب ناپذیر بودن مشهور بوده‌اند. اما یک تست سقوط انجام شده نشان می‌دهد برای این گوشی‌ها یک رقیب سرشناس و سرسخت پیدا شده است. در این ویدیو که به مبارزه آیفون ۱۳ پرو با نوکیا ۳۳۱۰ در یوتیوب مشهور شده، فردی این دو گوشی را از ارتفاعی بلند به زمین پرتاب می‌کند که نتیجه این آزمایش حیرت‌انگیز است! به نظر شما گوشی نوکیا سالم از این مبارزه به بیرون می‌آید یا آیفون جدید اپل؟

همه می‌دانند که نوکیا ۳۳۱۰ می‌تواند یکی از مستحکم‌ترین گوشی‌های جهان باشد. فراموش نکنید که این گوشی از هیچ پلتفرم هوشمندی برخوردار نیست و حتی صفحه آن هم تاچ نیست. قاعدتاً با چنین ویژگی‌هایی باید هم مقاومت بالایی داشته باشد. اما آیفون ۱۳ پرو به عنوان یک گوشی هوشمند که ظرافت خاصی در طراحی آن رعایت شده و به یک نمایشگر بزرگ لمسی مجهز است چطور؟ آیا به آن هم می‌توان چنین لقبی داد؟ با توجه به ویدیویی که در زیر می‌توانید مشاهده کنید، باید بگوییم که بله! پرچمدار جدید آیفون موفق شده در یک تست سقوط آزاد، گوشی نوکیا را شکست دهد!

ویدیو مبارزه آیفون ۱۳ پرو با نوکیا ۳۳۱۰ در تست سقوط

دانلود ویدیو

در طول این تست که در راه پله‌های طبقه چندم یک آپارتمان انجام شده، گوشی نوکیا ۳۳۱۰ هنگام سقوط به نرده‌های طبقات برخورد کرد و مثل یک لِگو، قطعات آن از هم باز شد. در این ویدیو می‌بینیم که آیفون ۱۳ پرو اپل هم به طرز بی‌رحمانه‌ای به پایین پرت می‌شود. نه یک بار، بلکه سه بار این پرتاب انجام می‌شود تا به طبقه همکف برسد! در اولین سقوط پنل شیشه‌ای پشتی آیفون ترک برداشت، اما پنل جلوی آن نسبتاً سالم بود.

مبارزه آیفون 13 پرو با نوکیا 3310 در تست مقاومت؛ نتیجه شما را سورپرایز می کند!

محافظ سرامیکی که اپل روی نمایشگر گوشی پرچمدار خودش به کار برده، باعث شد از سقوط اول جان سالم به در ببرد. اما در سقوط دوم گوشه پایین سمت راست نمایشگر شکسته شد. ولی این هنوز نتیجه نهایی نیست، چرا که هنوز گوشی به طبقه همکف نرسیده و در راه پله یکی از طبقات افتاده است. سومین و آخرین سقوط، به طرز شگفت‌انگیزی هیچ تأثیری روی دستگاه نداشت و فقط چند ترک دیگر روی صفحه نمایش آیفون ایجاد شد.

مبارزه آیفون 13 پرو با نوکیا 3310 در تست مقاومت؛ نتیجه شما را سورپرایز می کند!

به جز شکستگی‌ها، عملکرد دستگاه کاملاً عادی است و دوربین آن هم بدون مشکل کار می‌کند. انقدر مقاومت آیفون خوب بود که هیچ‌کس یادش نیست که گوشی نوکیا هم در این تست سقوط شرکت کرده بود. در ویدیو مبارزه آیفون ۱۳ پرو با نوکیا ۳۳۱۰ سرنوشت گوشی نوکیا مشخص نشده است، ولی معمولاً گوشی‌های قدیمی از قطعاتی استفاده می‌کنند که از یکدیگر باز می‌شوند و می‌توانید مجدداً آن‌ها را به یکدیگر وصل کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج