دستگیری 3 عضو هیئت مدیره یک قرض‌الحسنه در اصفهان


دستگیری 3 عضو هیئت مدیره یک قرض‌الحسنه در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری 3 نفر که با برداشت یک هزار و 500 میلیارد ریال از حساب یک مؤسسه قرض الحسنه اقدام به خرید ملک، خودرو و سرمایه گذاری دربورس کرده بودند، خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار محمدرضا میرحیدری اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه اقدامات کنترلی و نظارت‌های هوشمندانه خود از فعالیت مجرمانه سه نفر از کارمندان یک مؤسسه قرض الحسنه که باعث اخلال در نظام اقتصادی کشور شده بودند مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته توسط کارشناسان این پلیس مشخص شد افراد مذکور بدون هماهنگی با اعضای هیئت مدیره بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال را به صورت غیرمجاز از منابع مالی مؤسسه خارج و این مبالغ را صرف خرید ملک، خودرو و سرمایه گذاری در بورس و بانک‌ها کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع وجلوگیری از تضییع حقوق سپرده گذاران مؤسسه مذکور و ایجاد نارضایتی در جامعه مراتب به صورت ویژه و میدانی در دستور کار قرار گرفته و با اخذ مجوزهای قضائی لازم طی یک عملیات ضربتی متهمان دستگیر و به پلیس امنیت عمومی استان منتقل شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اعتراف صریح متهمان به جرم خود گفت: در ادامه با پیگیری‌های کارشناسان پلیس، تمامی اموال خریداری شده توسط متهمان شامل ۵ دستگاه خودروی خارجی، ۳ باب مغازه تجاری، ۷ باب آپارتمان و ۴ باب باغ شناسایی و به حساب صندوق قرض الحسنه بازگردانده شد.

سردار میرحیدری با بیان اینکه متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل و با قرار قانونی میلیاردی روانه زندان شدند از ادامه تحقیقات توسط کارشناسان پلیس خبر داد و گفت: پلیس با اشرافیت و هوشمندی بالایی که بر جامعه دارد اجازه نخواهد داد عده‌ای برای کسب منفعت خود حقوق مردم را پایمال کنند.

منبع: مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس لباس های شب بهنوش طباطبایی و الناز شاکردوست در جشن عروسی ! / شیک و جذاب