نگاهی به 3 نسخه خاص و تیون شده پورشه ماکان‌ در ایران


نگاهی به 3 نسخه خاص و تیون شده پورشه ماکان‌ در ایران

گجت نیوز پورشه ماکان به شکل استاندارد از طراحی جذاب و اسپرت بهره می‌برد، اما تیونرهای معروف توانستند با تغییراتی آن را بیش از پیش جذاب کنند. از این رو قصد داریم شما را با سه نسخه خاص و تیون شده پورشه ماکان‌ در ایران آشنا کنیم. ماکان به عنوان پرفروش‌ترین محصول پورشه محسوب می‌شود و این... نوشته نگاهی به 3 نسخه خاص و تیون شده پورشه ماکان‌ در ایران...

پورشه ماکان به شکل استاندارد از طراحی جذاب و اسپرت بهره می‌برد، اما تیونرهای معروف توانستند با تغییراتی آن را بیش از پیش جذاب کنند. از این رو قصد داریم شما را با سه نسخه خاص و تیون شده پورشه ماکان‌ در ایران آشنا کنیم.

ماکان به عنوان پرفروش‌ترین محصول پورشه محسوب می‌شود و این خودروساز بزرگ قصد دارد با ارائه مدل الکتریکی آن سهم زیادی از بازار شاسی بلندهای الکتریکی لوکس را به خود اختصاص دهد. مشتریان ایرانی در بازار کشورمان برای خرید پورشه صفر کیلومتر فقط می‌توانند به سراغ ۷۱۸ باکستر و ماکان بروند که جدیدترین مدل ماکان موجود در بازار ایران مربوط به سال ۲۰۱۸ است و البته قیمت نسخه فول آن به هفت میلیارد و ۳۰۰ میلیون تا هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان می‌رسد.

پورشه ماکان یکی از محصولات مورد علاقه تیونرها نیز محسوب می‌شود که طی سال‌های اخیر شاهد چند نسخه تیونینگ شده از این خودرو در بازار ایران بودیم و در همین راستا قصد داریم شما را با سه نسخه خاص و تیون شده پورشه ماکان‌ در ایران آشنا کنیم.

سه نسخه تیون شده پورشه ماکان‌ در ایران

ماکان منصوری

نگاهی به 3 نسخه خاص و تیون شده پورشه ماکان‌ در ایران

ماکان منصوری حاضر در بازار ایران در واقع مدل ۲۰۱۷ پورشه ماکان بوده که تمامی اجزای آن از فیبر کرین ساخته شده است. همچنین جنس رینگ‌های ماکان منصوری از نوع سبک‌ترین آلیاژها بوده که باعث شده سرعت و راندمان خودرو افزایش پیدا کند. منصوری برای این خودرو خروجی‌های اگزوز ویژه‌ای را در نظر گرفته و به همین دلیل غرش ماکان نسبت به نسخه اصلی به مراتب ترسناک‌تر است و از این لحاظ به پورشه کاین شباهت دارد.

پورشه ماکان منصوری نسبت به نسخه اصلی با گلگیرهای پهن متمایز شده است. البته این کیت ویژه منصوری برای کابین آن تغییراتی به همراه نداشته و در این خودرو شاهد همان تریم مشکی اصلی پورشه هستیم. از لحاظ فنی نیز این خودرو تغییر پیدا نکرده و از همان پیشرانه ۲ لیتری توربو بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۲۵۲ اسب بخار و گشتاور ۳۷۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند.

ماکان تک آرت

نگاهی به 3 نسخه خاص و تیون شده پورشه ماکان‌ در ایران

تیونر آلمانی تک آرت به عنوان یکی از معروف‌ترین تیونرهای پورشه محسوب می‌شود که یک نسخه از ماکان موجود در بازار ایران نیز از کیت کامل و اصلی آن بهره می‌برد. این کیت باعث می‌شود تا ماکان بیش از پیش جذاب به نظر برسد. کاور جذاب آبی‌رنگ به عنوان برجسته‌ترین ویژگی این کیت به شمار می‌رود. همچنین تک آرت تمام لوگوهای پورشه روی این خودرو را حذف کرده و به جای آنها اکنون لوگو تک آرت به چشم می‌خورد.

این تیونر آلمانی فندرهای بغل، اسپویلر بالای در صندوق، رکاب بغل، دیفیوزر عقب و لیپ جلو پورشه ماکان را با مدل‌های اسپرت‌تر خود تعویض کرده است. این کیت با قیمت ۲ هزار و ۸۰۰ یورو عرضه شده و برای کابین نیز مواردی چون فرمان سفارشی‌شده دی‌کات از جنس کربن فایبر با پوشش آلکانتارا برای بخش‌های کناری، کیسه هوا و پدال شیفترها و رنگ گارنت رد گلاسی را به همراه دارد.

ماکان ثباتی کاستمز

نگاهی به 3 نسخه خاص و تیون شده پورشه ماکان‌ در ایران

ثباتی که به عنوان یکی از تیونرهای مشهور در ایران شناخته می‌شود تاکنون پروژه‌های شخصی‌سازی متعددی را به انجام رسانده است. این شرکت اخیرا پورشه ماکان ۲۰۱۷ را تیون کرده و برای آن رنگ مشکی دیپ ساتن و بادی‌کیت تک آرت را در نظر گرفت. رینگ‌های این نسخه خاص نیز از کالیپر قرمز با آرم پورشه بهره می‌برند، اما ارتقای سیستم نرم افزاری خودرو از ۲۰۱۷ به ۲۰۲۱ یکی از مهم‌ترین تغییرات این خودرو محسوب می‌شود که آن را نسبت به سایر نسخه‌های تیون شده متمایز کرده است. همچنین پوشش کامل سقف و فرمان با آلکانترا یکی دیگر از تغییراتی است که شرکت ثباتی برای کابین این خودرو در نظر گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقلب اوسمار از روی دست نکونام