فرهنگسرای اندیشه نمایشگاه آثار خوشنویسی امیر جلیلوند را با عنوان «ره وصل» برگزار می‌کند. در این نمایشگاه که از روز چهارشنبه ۲۸ مهرماه در فرهنگسرای اندیشه افتتاح می‌شود، تعدادی از بهترین آثار خوشنویسی این هنرمند برجسته در معرض دید عموم مخاطبان و هنردوستان قرار می‌گیرد. علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۱۱ آبان هر روز از ساعت ۹ تا ۱۹ (به جز پنج‌شنبه و جمعه) به فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به سیدخندان، بوستان شهید منفردنیاکی مراجعه کنند.

رضا یزدانی قطعه «تنهام نذار رفیق» را برای تیتراژ سریال «سرجوخه» به تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی احمد معظمی خواند. این قطعه با شعری از حسین سلیمانی توسط بهروز پایگان تنظیم شده و یزدانی نیز خوانندگی و آهنگ‌سازی آن را برعهده دارد. درام جاسوسی اجتماعی «سرجوخه» نوشته‌ حسین امیرجهانی به زودی از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

دو مستند «پنهان» به نویسندگی و کارگردانی شیرین برق‌نورد و تهیه‌کنندگی محمدرضا جهان‌پناه و شیرین برق‌نورد و «برندگان» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی امید عبداللهی، از امروز دوشنبه در قالب یک بسته در سینماهای «هنر و تجربه» اکران می‌شوند.

این مطلب برایم مفید است
بلی
0 نفر این پست را پسندیده اند