تلاش و همت بلند، عامل موفقیت است


تلاش و همت بلند، عامل موفقیت است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) کوتاهی همت،تدبیر اندک و ناتوانی در تصمیم گیری را موجب شکست و خواری انسان دانست و تلاش،همت و دلسوزی را در مسئولان استان کردستان مطلوب ارزیابی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پور ذهبی شامگاه امروز یکشنبه در مراسم تجلیل از فعالان حوزه صنعت،معدن و تجارت استان کردستان اظهار داشت: مطابق فرموده رهبر معظم انقلاب نباید از لفظ محروم برای استانهای کردستان و سیستان و بلوچستان استفاده کرد زیرا باعث کاهش اعتماد به نفس و خود کم بینی می‌شود در حالی که ایرانیان و مردم کردستان مظهر توانایی هستند.

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: متأسفانه در سالهای قبل از انقلاب و همچنین در ایام هشت سال دفاع مقدس به علت شرایط جنگی اقدامات خوبی در کردستان صورت نگرفت اما در ۳۳ سال گذشته اقدامات در کردستان،بسیار خوب بوده هرچند که به هیچ وجه کافی نیست.
پورذهبی اعلام کرد: باید در کارها نهایت سعی و تلاش را انجام داد حتی اگر مقصد و مقصود دور به نظر برسد.
حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی ادامه داد: همت بلند مردم و بالأخص مسئولان مایه آبادانی و رونق صنعت و تولید داخلی خواهد بود.
پورذهبی با اشاره به ولی نعمت بودن مردم برای مسئولان بیان کرد: دلسوزی برای آب و خاک و مردم مایه پیشرفت خواهد بود.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) کوتاهی همت،تدبیر اندک و ناتوانی در تصمیم گیری را موجب شکست و خواری انسان دانست و تلاش،همت و دلسوزی را در مسئولان استان کردستان مطلوب ارزیابی کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر