معاون جدید فرهنگی و تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران معارفه شد


معاون جدید فرهنگی و تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران معارفه شد

مراسم تکریم و معارفه معاون پیشین و جدید فرهنگی و تبلیغی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، طی مراسمی با حضور مدیر، معاونان، مدیران و برخی کارکنان مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، از خانم معصومه ظهیری معاون پیشین فرهنگی تبلیغی این نهاد حوزوی تقدیر و حجت الاسلام والمسلمین تقی محدر به عنوان معاون جدید معرفی شد.

در ابتدای این مراسم متن تقدیرنامه خانم ظهیری و حکم انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محدر توسط حجت الاسلام والمسلمین مشرف مسئول حوزه ریاست مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران قرائت شد و در ادامه خانم ظهیری از همه همکاران مرکز مدیریت به ویژه همکاران معاونت فرهنگی حوزه های علمیه خواهران جهت همراهی و تلاش های فراوان در امور فرهنگی و تبلیغی قدردانی و تشکر کرد.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محدر، زیباترین سخن و تشبیه در مورد فرهنگ را سخن مقام معظم رهبری دانست که می فرمایند «فرهنگ به معنای هوایی است که تنفس می کنید، اگر این هوا تمیز باشد یک اثر و اگر کثیف باشد اثر دیگری دارد» و ادامه داد: تحقق برنامه های فرهنگی نیازمند یاری و کمک همه معاونت ها و بخش های مختلف است و یک فرد و یا یک معاونت به تنهایی نخواهد توانست این مهم را به نتیجه برساند.

در بخش پایانی مراسم نیز حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور با تقدیر از تلاش های مجاهدانه و سخت کوشانه خانم ظهیری در معاونت فرهنگی، اظهار داشت: ایشان جزء عناصر استثنائی در کشور هستند و خواهند بود و می توانند ارتباطات مؤثرتری را در دستگاه های کشور رقم بزنند.

وی با بیان این که ریل گذاری ها در معاونت فرهنگی حتما باید ادامه پیدا کند، افزود: ما به عنوان حوزه های علمیه خواهران در اجرای برنامه های فرهنگی، اردوهای جهادی، برنامه های تبلیغی و حضور در بحران های مختلف، آبرو کسب کرده ایم و بخشی از این کسب آبرو نتیجه زحمات معاونت فرهنگی و تلاش های خانم ظهیری است.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش