برگزاری مرحله نیمه نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن در خراسان جنوبی


برگزاری مرحله نیمه نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن در خراسان جنوبی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور مرحله نیمه نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان خراسان جنوبی برگزار شد.

حجت‌الاسلام پرویز بخشی‌پور، یکشنبه شب ۲۵ مهر در حاشیه برگزاری مسابقات قرآن در جمع رسانه‌های گروهی گفت: در این مرحله از مسابقات تعداد ۹ نفر از نخبگان قرآنی استان که در مرحله استانی حائز رتبه های اول شده بودند حضور دارند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در بخش آقایان در رشته قرائت تحقیق وحید براتی، در رشته ترتیل محسن سکندری مقدم، در رشته حفظ ۳ جزء احمد یوسفی احمدآباد، در رشته حفظ کل قرآن کریم عبدالقدوس حسنی و در رشته اذان وحید سازنده منتخبین مرحله استانی برای حضور در مرحله نیمه نهایی حضور دارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی بیان کرد: در بخش خواهران در رشته قرائت تحقیق سمانه سادات ترابی، در رشته ترتیل سمیه دشتبان، در رشته حفظ ۲ جزء صدیقه دلاکه نژاد و در رشته حفظ کل قرآن کریم مرضیه اشرفی نمایندگان استان خراسان جنوبی در مرحله نیمه نهایی هستند.

بخشی پور با بیان اینکه اجرای برنامه حفظ و تلاوت راه یافتگان به این مرحله از مسابقات پس از ضبط برای اجرای داوری به تهران ارسال می‌شود، یادآور شد: برترین‌های این مرحله از مسابقات به مرحله فینال مسابقات که در دی ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود، راه خواهند یافت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید