همکاری مسجد امام حسن عسکری(ع) و دفتر آیت‌الله العظمی جوادی آملی در نهضت مواسات


همکاری مسجد امام حسن عسکری(ع) و دفتر آیت‌الله العظمی جوادی آملی در نهضت مواسات

حجت‌الاسلام مفتح گفت: مسجد امام حسن عسکری(ع) و دفتر مرجعیت دینی و علمی آیت‌الله العظمی جوادی آملی در کمک مومنانه به نیازمندان همکاری می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین «محمد مفتح» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مسجد امام حسن عسکری (ع) در سال 1394 توسط جمعی از مازندرانی های مقیم مرکز در محله هروی تهران بنا شد، اظهار کرد: این مسجد علاوه بر برگزاری برنامه های جاری سایر مساجد، دارای حوزه علمیه است و دفتر مرجعیت دینی و علمی آیت الله العظمی عبدالله جوادی آملی نیز در حیاط این مسجد واقع شده است.

امام جماعت مسجد امام حسن عسکری (ع) (واقع در تهران، میدن هروی، خیابان افشاری) افزود: این مسجد در برگزاری برنامه های مذهبی و انقلابی از دانش و مهارت طلاب حوزه علمیه امام حسن عسکری (ع) و گروه جهادی این حوزه استفاده می کند.

وی اضافه کرد: مسجد امام حسن عسکری (ع) و دفتر مرجعیت دینی و علمی آیت الله العظمی جوادی آملی در کمک مومنانه به نیازمندان همکاری می کنند که در این زمینه نیز از وجود طلاب حوزه علمیه این مسجد نیز استفاده می شود.

مفتح گفت: مسجد امام حسن عسکری (ع) در دوره شیوع ویروس کرونا در دوازده نوبت بسته های ارزاق را میان خانواده های نیازمند توزیع کرده است، ضمن اینکه در اجرای طرح شهید سلیمانی در سطح محله هروی تهران نیز بسیار فعال بوده است. این مسجد به مناسبت هفدهم ربیع الاول نیز هشتاد بسته ارزاق میان نیازمندان توزیع می کند.

وی خاطرنشان کرد: مسجد امام حسن عسکری (ع) با وجود نوپا بودن به دلیل برگزاری برنامه های متنوع در حوزه های مختلف و داشتن حوزه علمیه و همچنین فعالیت دفتر یک مرجع تقلید در آن، به مسجدی برقرار تبدیل شده که همین موضوع در جذب نسل جوان به این خانه خدا بسیار موثر است.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در