بستری‌های روزانه کرونا در آذربایجان‌غربی؛ کمترین رقم در 11 هفته اخیر


بستری‌های روزانه کرونا در آذربایجان‌غربی؛ کمترین رقم در 11 هفته اخیر

ارومیه- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: بستری شدگان روزانه سندرم حاد تنفسی در استان طی 24 ساعت گذشته به 210 نفر رسید که کمترین رقم طی 11 هفته اخیر بوده است.

جواد آقازاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت تعداد بستری شدگان روزانه کرونا در آذربایجان غربی به نزدیکی های ۴۶۰ نفر هم رسیده بود ولی طی روزهای اخیر، کاهش خوبی داشته است.

وی اضافه کرد: با اضافه شدن ۲۱۰ بیمار مبتلا یا مشکوک به کرونای بستری شده طی ۲۴ ساعت گذشته، کل بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی به هزار و ۳۷۶ نفر رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: از این تعداد، ۲۷۴ نفر در بخش های مراقبت های ویژه مراکز درمانی بستری بوده و ۳۸ نفر با استفاده از ونتیلاتور قادر به تنفس هستند.

آقازاده اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۰۶ نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد حدود ۲۶ درصد مجبور به بستری در مراکز درمانی شدند.

وی گفت: همچنین متاسفانه در این مدت ۲۲ نفر در آذربایجان غربی از جمله هشت نفر در ارومیه و سه نفر در هریک از شهرستان های بوکان، مهاباد و میاندوآب بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که با اضافه شدن این تعداد، کل فوتی های ناشی از کرونا در استان به ۶ هزار و ۶۵۸ نفر رسید.

به گزارش ایرنا، تاکنون ۲۹۴ هزار نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده و ۲.۳ درصد از این تعداد، جان خود را از دست داده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟