«چای مستند» به کمک حل مشکلات قزوین می‌آید


«چای مستند» به کمک حل مشکلات قزوین می‌آید

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی قزوین گفت: چای مستند طرحی است که می‌کوشد، مشکلات، دغدغه و مسائل مردم قزوین را در قالب هنرهای تصویری به نمایش درآورده و باتجربه نگاری از گذشته و نقد وضعیت موجود، آینده را تصویرگری کند.

محمدرضا امامقلی در مراسم اکران مستند سقف آرزوها که در مسجد جوادالائمه قزوین برگزار شد، تصریح کرد: هنر می‌تواند باقدرت و توانایی هنری خود به بیان مشکلات مردم و دغدغه‌های آنان بپردازد و سیاست پیوند هنر با مردم را شکل دهد.

وی افزود: اصل ۳۱ قانون اساسی در خصوص مسکن است که به داشتن خانه به‌عنوان حق هر ایرانی به‌ویژه قشر مستضعف تأکید می‌کند، متأسفانه طی چند سال گذشته با توجه به شرایط اقتصاد کشور قیمت مسکن و اجاره‌بها به یک سونامی در تبدیل‌شده و تحقق این امر را بسیار مشکل کرده است، انتظار می‌رود مسئولین مربوطه موانع آن را برطرف سازند.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی قزوین با اشاره به طرح «چای مستند» اظهار کرد: چای مستند طرحی است که می‌کوشد، مشکلات، دغدغه و مسائل مردم را در قالب هنرهای تصویری به نمایش درآورده و باتجربه نگاری از گذشته و نقد وضعیت موجود، آینده را تصویرگری کند.

بنابراعلام روابط عمومی حوزه هنری استان قزوین، وی یادآور شد: هنر زمانی کارآمد است که در کنار مردم و پیشرفت جامعه قرار گیرد و با ظرفیتی که دارد زمینه‌ساز تمدن اسلامی شود.

در پایان این مراسم حوزه هنری انقلاب اسلامی قزوین با اهدای هدایایی از ۱۱ صاحب‌خانه مهربان و خیر تجلیل کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول