لایحه نظام باشگاه‌داری با طرح حمایت از ورزش‌ و ورزشکاران تجمیع می‌شود


لایحه نظام باشگاه‌داری با طرح حمایت از ورزش‌ و ورزشکاران تجمیع می‌شود

شهرکرد - ایرنا - رییس کمیته تربیت‌بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با وزارت ورزش و جوانان، لایحه نظام جامع باشگاه‌داری با طرح مجلس برای حمایت از ورزش و ورزشکاران تجمیع و در قالب یک لایجه جدید ارائه خواهد شد.

احمد راستینه هفشجانی روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی، افزود: حضور جدی بخش خصوصی در بحث ورزش، ساماندهی رشته‌های ورزشی، توجه به آمایش سرزمینی و همچنین تعریف برنامه‌های هدفمند برای ورزش دانش‌آموزی و دانشجویی و المپیادهای ورزشی این ۲ گروه از جمله موارد در نظر گرفته شده در لایحه جدید است.

وی در خصوص مطالبه باشگاه‌داران برای تسریع در ایجاد اتحادیه‌های صنفی تصریح کرد: این موضوع نیز در لایحه نظام باشگاه‌داری دیده شده است و اتحادیه باشگاه‌داران ورزشی در رشته‌های مختلف پس از تصویب لایحه تشکیل می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی به برگزاری نشست‌های مختلف مجلس با وزارت ورزش و جوانان برای حل مشکلات ناشی از گسترش کرونا در حوزه ورزش نیز اشاره کرد و گفت: در نشست اخیر بر ارائه برنامه از سوی وزارتخانه برای حمایت از آسیب‌دیدگان به ویژه باشگاه‌های ورزشی و استخرهای شنا تاکید شد تا این برنامه با همراهی مجلس بررسی و مصوب شود.

به گزارش ایرنا، لایحه نظام جامع باشگاه‌داری در جمهوری اسلامی ایران تیرماه امسال به پیشنهاد وزارت ورزش و جوانان در هیات وزیران به تصویب رسید و برای انجام تشریفات قانونی به مجلس شورای اسلامی ارسال شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز