مراسم 13آبان در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود


مراسم 13آبان در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

یاسوج - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه های 13 آبان در این استان با توجه به رنگ بندی کرونایی شهرها و رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید جواد خاضع شامگاه یکشنبه در نشست برگزاری برنامه های ۱۳ آبان اظهار داشت: براساس مصوبات این نشست و برای حفظ سلامتی مردم و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در شهرهایی که وضعیت رنگ بندی کرونا نارنجی است مراسم ۱۳ آبان بصورت تجمع با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.
وی افزود: در شهرهایی که وضعیت شیوع بیماری کرونا قرمز است تجمع محدود و به صورت سلامت محور و رعایت کامل همه دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در شهرهایی که وضعیت رنگ بندی بیماری کرونا مناسب تر است مراسم ۱۳ آبان بصورت راهپیمایی و با حفظ دستور العمل های بهداشتی و فاصله گذاری نیز برپا خواهد شد.
حجت الاسلام خاضع با اشاره به برگزاری مسابقات فرهنگی مرتبط با وقایع ۱۳ آبان از طریق فضای مجازی و نواختن زنگ استکبارستیزی گفت: در روز چهارشنبه ۱۲ آبان ماه، همایش‌ها و نشست‌هایی با موضوعات استکبارستیزی در بستر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی از جمله اقدامات اجرایی به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان برگزار می‌شود.
وی ابراز داشت: امسال با توجه به تحولات منطقه، از جمله خروج ذلت بار آمریکا از افغانستان بعد از ۲۰ سال اشغالگری و جنایت و فساد، جنایات تروریستی در افغانستان و علیه شیعیان مظلوم این کشور از سوی تروریست‌های دست پرورده آمریکا و همچنین فتنه انگیزی آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه و مرزهای جمهوری اسلامی ضرورت و اهمیت برگزاری باشکوه مراسم ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را دو چندان می‌کند.
نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: یکی از علت‌های وقوع انقلاب اسلامی در ایران خسارت‌هایی بود که استکبار جهانی بر ملت ما در دوران حاکمیت طاغوت وارد کرد.

آیت الله سید نصیر حسینی با بیان اینکه یکی از نشانه‌های آمادگی ما در مقابل استکبار جهانی و کشورهای بیگانه راهپیمایی ١٣ آبان است افزود: این مراسم بهترین فرصت برای انتقال ارزش‌های انقلاب به دانش آموزان و جوانان نسل‌های جدید است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی