سرمربی تیم ملی هاکی: 18 بازیکن برای مسابقات آسیایی انتخاب می‌شوند


سرمربی تیم ملی هاکی: 18 بازیکن برای مسابقات آسیایی انتخاب می‌شوند

همدان- ایرنا- سرمربی تیم ملی هاکی روی چمن کشور گفت: تیم ملی هاکی روی چمن برای حضور قدرتمند در مسابقات آسیایی بنگلادش آماده می‌شود و در نهایت 18 بازیکن را از اردوهای تشکیل شده، انتخاب می‌کنیم.

«رجب نورانی» روز دوشنبه در حاشیه اردوی آماده‌سازی تیم ملی هاکی روی چمن به میزبانی همدان در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از هفت سال توانستیم فعالیت هاکی چمنی را باردیگر شروع کنیم و حمایت فدراسیون از این رشته بسیار خوب و قابل قدردانی است.

وی سطح آماده‌سازی تیم را مطلوب دانست و خاطرنشان کرد: سطح کیفی بازیکنان نشان می دهد که در چمن مشکل مهارت‌های انفرادی و تکنیکی وجود دارد و چون تا به امروز مسابقه‌ای در سطح کشور در این رشته نداشتیم، کار زیادی می‌خواهد اما بازیکنان مستعدی داریم.

نورانی با اشاره به هدفگذاری کادر فنی تیم ملی برای مسابقات آسیایی بنگلادش گفت: به دنبال کسب سهمیه برای بازی‌های آسیایی هستیم.

سرمربی تیم ملی هاکی روی چمن اظهار داشت: می‌خواهیم جزو ۱۰ تیم برتر مسابقات باشیم هر چند هدف ما کسب تجربه در این رقابت‌ها است چرا که سخت‌افزار لازم در این رشته را نداشتیم و بازی‌های چندانی در این رشته انجام نداده‌ایم.

وی اضافه کرد: حضور در المپیک‌های آینده هدف اصلی فدراسیون با حمایت‌های بسیار خوب بهرام قدیمی رییس فدراسیون هاکی است و با پتانسیلی که از بازیکنان سراغ دارم، به این مهم دست خواهیم یافت.

سرمربی تیم ملی هاکی روی چمن کشور با قدردانی از میزبانی همدان گفت: این استان از دیرباز مهد هاکی کشور بوده و اکنون زیرساخت‌های بسیار خوبی در این شهر وجود دارد.

نورانی یادآور شد: البته چمن هاکی این شهر ایراداتی هم دارد اما یکی از چمن‌های اختصاصی خوب در سطح کشور است و می‌توانیم از امکانات این استان به نحو احسن برای آماده‌سازی تیم استفاده کنیم.

اردوی آماده‌سازی تیم ملی هاکی روی چمن برای اعزام به مسابقات آسیایی در همدان دایر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر مرد جذابی که با پولدار ترین خانم مدل اینستاگرام ازدواج کرد! + عکس ها و بیوگرافی