مدیرکل حوزه و مشاور عالی استاندار زنجان منصوب شدند


مدیرکل حوزه و مشاور عالی استاندار زنجان منصوب شدند

زنجان - ایرنا - استاندار جدید زنجان طی حکمی محسن داوودی را به عنوان سرپرست اداره کل حوزه و مجید خلیلی خشنود را به عنوان مشاور عالی استاندار منصوب کرد.

محسن افشارچی روز دوشنبه با ابلاغ این احکام بر استفاده از تعهد، شایستگی و تجارب مسوولان استان در جهت تحقق اهداف و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاستهای دولت سیزدهم تاکید کرد.

وی ابراز امیدواری کرد، مشاور عالی استاندار با هماهنگی میان معاونان، مشاورین، مدیران کل و نیز استفاده از نظرات صاحبنظران و نخبگان در انجام امور محوله منشا خدمات ارزشمندی برای مردم استان باشد.

به گزارش ایرنا، محسن داوودی پیش از این در معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه زنجان و مجید خلیلی خشنود نیز در وزارت جهادکشاورزی مشغول به کار بود.

محسن افشارچی، استاندار جدید زنجان نیز هفتم مهرماه جاری از هیات دولت رأی اعتماد گرفت و دوشنبه هفته گذشته /۱۹ مهرماه / با حضور وزیرکشور در زنجان معرفی شد.

افشارچی که متولد سال ۱۳۴۹ در شهر زنجان است، دارای مدرک دکتری در رشته مهندسی کامپیوتر – هوش مصنوعی از دانشگاه کلگری کانادا، کارشناسی ارشد رشته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه علم و صنعت ایران و کارشناسی مهندسی کامپیوتر – سخت افزار از دانشگاه اصفهان است.

ریاست دانشگاه زنجان (۱۳۹۳-۱۳۸۹) و ریاست دانشکده مهندسی دانشگاه زنجان (۱۳۸۹-۱۳۸۶)، فعالیت در ستادهای انتخاباتی‌آیت‌الله رئیسی و سعید جلیلی را در کارنامه کاری خود دارد.

محسن افشارچی، سومین استاندار بومی زنجان است و پیش از وی نیز جمشید انصاری (۱۳۹۲-۱۳۹۵) و سجاد کاظمی، به عنوان استاندار بومی زنجان، سکاندار هدایت این استان بودند.

استان زنجان با هشت شهرستان بیش از یک میلیون و ۱۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«خشونت در خونم بود»؛ داستان تنها زنی که عضو یاکوزای ژاپن شد