نقش زنان در دفاع مقدس با هیچ زبان و قلمی قابل توصیف نیست


نقش زنان در دفاع مقدس با هیچ زبان و قلمی قابل توصیف نیست

زنجان _ ایرنا_ فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تاکید بر اینکه هیچ زبان و قلمی قادر به توصیف نقش زنان در دفاع مقدس نیست گفت: حتی اگر کتاب‌هایی در این زمینه نوشته شود باز هم نمی‌توان حق مطلب را ادا کرد.

سردار جهانبخش کرمی شامگاه یکشنبه در یادواره ۴۲ شهیده زنجان که در راستای کنگره ملی بزرگداشت ۳۵۳۵ شهید استان زنجان در مصلای این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و نام ۳۵۳۵ شهید استان و ۱۴۲ شهیده زنجان افزود: نقشی که زنان در دوران دفاع مقدس داشتند و تا به امروز نیز همچنان ادامه دارد بر هیچ کس پوشیده نبوده و قابل توصیف نیست.
وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس صحنه های ماندگار بسیاری وجود دارد که تا ابد در ذهن‌ها نقش بسته است اظهار داشت: از جمله این صحنه ها می توان به خاطرات ماندگار در میدان آزادی زنجان هنگام اعزام گردان‌های امام حسین(ع) و ولیعصر(عج) به مناطق عملیاتی جنگ اشاره کرد.
سردار کرمی خاطرنشان کرد: برخی از این صحنه ها به قدری موثر و ماندگار است که با گذشت سالهای بسیار، هنوز تازگی و طراوت خود را حفظ کرده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان تاکید کرد: ایثار مادران شهدا و صبر زینب وار همسران و خواهران شهدا با هیچ بیان و قلمی قابل وصف نیست.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان تصریح کرد: این کنگره رخدادی بسیار بزرگ و ارزشمند و آغازی برای پیمودن مسیری نو برای تحقق آرمانهای شهدا است.

سردار کرمی با بیان اینکه این کنگره اوایل آبانماه امسال برگزار خواهد شد، گفت: از تمام توان و ظرفیت استان و کشور برای برگزاری کنگره ای باشکوه و درخور شان شهدای والامقام استفاده می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا