15 جلد کتاب در کیش چاپ شد


15 جلد کتاب در کیش چاپ شد

کیش- ایرنا- مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: این سازمان در سال جاری از چاپ 15 جدید کتاب به صورت تامین هزینه و یا خرید بخشی از آن حمایت کرد.

رضا اردلان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سازمان منطقه آزاد کیش امسال پنج میلیارد ریال در راستای حمایت از فرهنگ کتاب و کتابخوانی اعتبار تخصیص داده که تا کنون با استفاده از بخشی از این مبلغ ۱۵ چند کتاب چاپ و روانه بازار شده است.

وی اضافه کرد: هفت عنوان از این کتاب ها با تلاش معاونت فرهنگی و اجتماعی تدوین، گرد آوری و یا نگارش شده که تمام هزینه های آن از سوی سازمان تامین شده است.

اردلان گفت: این کتاب ها شامل فرهنگ کیشوندی، مجموعه اشعار خلیج فارس، کتاب پنجمین و چهارمین جایزه ادبی کیش، مجموعه داستان های متنی و صوتی جنوب و داستان دستان کیش است.
وی افزود: هشت عنوان کتاب از آثار کیشوندان و فرهیختگان این جزیره به صورت خرید ۳۰۰ جلد از هر عنوان و توزیع رایگان آن بین فرهیختگان جزیره حمایت شده است.

اردلان گفت: در نیمه دوم سال نیز این حمایت ها تداوم داشته و علاوه بر آن برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب کیش و تخصیص بن خرید و تخفیف ۶۰ درصدی از دیگر برنامه این مدیریت در راستای اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط