بهترین کتاب های آموزش طراحی سایت با پایتون (انگلیسی و فارسی)


بهترین کتاب های آموزش طراحی سایت با پایتون (انگلیسی و فارسی)

پایتون در حال حاضر محبوب ترین زبان برنامه نویسی جهان به شمار می رود در صورتی که برای یادگیری پایتون کتاب را انتخاب کرده اید در این متن لیستی از بهترین کتاب های آموزش پایتون برای شما قرار داده شده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام دانشجویار، با رشد انفجاری انواع وب‌سایت‌ها و نیازهای مختلف هرکدام، یکی از مهارت‌هایی که رشد بالایی دارد و در بین انواع آموزش، مخاطبان زیادی دارد، طراحی سایت است. امروزه این مهارت به یک شغل با درآمد بالا تبدیل شده است و همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد. ابزارها و زبان‌های برنامه‌نویسی زیادی برای طراحی سایت وجود دارد اما در چند سال گذشته زبان پایتون به دلیل قابلیت‌های زیادی که دارد درحال محبوب شدن است. کتاب و ویدیوهای آموزشی بهترین راه برای یادگیری مباحث برنامه نویسی است.

واضح است که برای یادگیری هر مبحثی تمرین و تکرار و بررسی ایرادات و رفع آن‌ها بسیار مهم است. از این جهت کتاب بهترین گزینه و راحت ترین آن است چرا در ویدیو های آموزشی برای رفع یک موضوع باید مدت زمان زیادی را صرف جستجو در بین ساعت‌ها ویدیو آموزشی کرد در صورتی که در کتاب با هایلایت کردن مطالب دسترسی به نکات مهم بسیار آسان وسریع است.

البته که نباید در این خصوص زیاد غلو کرد چرا که درکنار کتاب‌های آموزشی استفاده از ویدیو ها مزایای خود را خواهد داشت در همین مورد شما میتوایند از آموزش طراحی سایت با پایتون درحین یادگیری خود استفاده کنید تا مسیر یادگیری شما سهل تر و نرخ رشد شما صعودی شود.در همین رابطه ما به شما دوره آموزش طراحی سایت با جنگو را معرفی می کنیم در این دوره بصورت پروژه محور شما ساخت یک فروشگاه اینترنتی را می آموزید.

با کلیک روی آدرس زیر می توانید به دوره دسترسی پیدا کرده و با کد Isnjng از تخفیف 40 درصدی از سمت ایسنا برای خرید این دوره استفاده کنید.

https://www.daneshjooyar.com/django-framework

در این مطلب قصد داریم بهترین کتاب‌های موجود برای طراحی سایت با پایتون را معرفی کنیم اما در ابتدا لازم است با پایتون و کاربرد آن در طراحی سایت آشنا شوید.

چرا کتاب آموزش طراحی سایت با پایتون؟

پایتون از ابتدای کار تا امروز رشد چشم گیری در زمینه‌های مخلتف برنامه نویسی داشته است و روزبه روز در حال گسترش است و رشد آن متوقف نشده. از پایتون در طراحی سایت هوش مصنوعی بازی سازی و… استفاده کرد.

پایتون یک زبان شیءگرا و سطح بالا است که کتابخانه و پکیج‌های جانبی زیادی دارد که به‌سادگی قابلیت نصب دارند. مهم‌ترین مزیت این زبان سادگی آن است و حتی مبتدی‌ترین افراد هم با کمی تمرین می‌توانند به آن مسلط شوند اما همچنان قابلیت‌های خود را دارد.

معرفی بهترین کتاب های آموزش طراحی سایت با پایتون

در ادامه قصد داریم چند کتاب آموزش طراحی سایت با پایتون معرفی کنیم که می‌توانید به‌عنوان یک منبع خوب به آن‌ها اکتفا کنید. این کتاب‌های در صورتی مناسب شما هستند که مقدمات پایتون تا حد متوسط را بدانید زیرا قرار است وارد دنیای جدید به نام طراحی سایت شوید و لازم است مباحثی از پایتون را از قبل بدانید. در لیست زیر موارد ضروری آورده شده است:

تعریف متغیر و اختصاص مقدار

عملگرها و عملوندها

دستورات شرطی و حلقه‌ها

ساختمان داده در پایتون

تابع و فراخوانی آن

ساخت و فراخوانی ماژول

کتاب Learn Web Development with Python

این کتاب به زبان انگلیسی است و اولین و اساسی‌ترین مرجع برای طراحی سایت با استفاده از پایتون است. بخش‌های ابتدایی آن شامل آموزش مقدماتی این زبان است و برای کسانی که تسلط زیادی ندارند انتخاب خیلی خوبی است. در مباحث پیشرفته‌تر، آموزش ارتقا برنامه‌های تحت وب با AJAX یا ساخت APIهای REST یا انتقال بازنمودی حالت (یکی از روش‌های معماری نرم‌افزار) است.

بهترین کتاب های آموزش طراحی سایت با پایتون (انگلیسی و فارسی)

همچنین باید بدانید این کتاب آموزش طراحی سایت با پایتون، شامل DJANGO یا جنگو نیز هست که از اصلی‌ترین مباحث آن است. جنگو در واقع یک فریم‌ورک برای توسعه نرم‌افزارهای تحت وب است که با زبان پایتون نوشته شده است. در پایان شما به طور کامل با جنگو آشنا می‌شوید و می‌توانید پروژه‌های کاربردی و واقعی بسازید. برای نگارش این کتاب، از سه مرجع اصلی دیگر استفاده شده بنابراین برای استفاده یک راهنمای کامل است.

کتاب Django 3 Web Development Cookbook - Fourth Edition

در توضیحات قبلی کمی به جنگو و کاربردهای آن اشاره کردیم. این فریم‌ورک علاوه بر ساخت برنامه‌های تحت وب، برای توسعه و تأمین امنیت هم به کار می‌رود و توسط سازمان‌های زیادی پذیرفته شده است.

بهترین کتاب های آموزش طراحی سایت با پایتون (انگلیسی و فارسی)

این کتاب آخرین تغییرات در جنگو را درنظر گرفته است و یکی از بهترین مرجع‌ها برای یادگیری این فریم‌ورک و توسعه وب در بستر آن است. در ابتدای کتاب، یاد می‌گیرید که چطور یک محیط مجازی بسازید و در آن برنامه‌های خود را راه‌اندازی کنید و در ادامه نیز جاوا اسکریپت را در آن ادغام کنید. در مراحل بعد، می‌توانید صفحات وب چندزبانه بسازید و پردازش و آپلود تصاویر، تفسیر داده در HTML5، PDF و اکسل، استفاده و ساخت API و پیمایش داده‌های مختلف در جنگو را یاد بگیرید. همچنین می توانید My SQL و PostgreSQL و در جنگو کار با Docker و Ansible در آموزش ببینید.

کتاب Python 3 Web Development Beginner's Guide

این مورد آخرین کتابی است که معرفی می‌کنیم و بهترین مزیت آن زبان ساده و روان آن است. این کتاب حتی برای کسانی که انگلیسی‌زبان نیستند خیلی خوب درک می‌شود.

بهترین کتاب های آموزش طراحی سایت با پایتون (انگلیسی و فارسی)

در بخش‌های ابتدایی نکات مقدماتی درباره طراحی سایت و توسعه اپلیکیشن‌های تحت وب بیان شده و در فصل‌های بعدی، قسمت‌های مختلف این موضوع مورد بررسی قرار گرفته و از ساده‌ترین پروژه‌ها تا پیشرفته‌ترین را توضیح داده است. همچنین برای کار با jQuery نیز مشکلی نخواهید داشت زیرا برای استفاده از آن در پروژه‌های خود آموزش وجود دارد و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !