تست درایو خودرو تیگو8 پرو


تست درایو خودرو تیگو8 پرو

تست درایو ویژه‌ای برای خودرو تیگو 8 پرو برگزار شد که با دعوت از چهره‌های برجسته خودرویی، مدیران برجسته، چهره‌های معروف و برخی فعالان اقتصادی و مشتریان بالقوه صورت گرفت.

به گزارش «اخبار خودرو»،روز پنجشنبه مورخ 22 مهرماه در محل پیست اتومبیل‌رانی آزادی، تست درایو ویژه‌ای برای خودرو تیگو 8 پرو برگزار شد که با دعوت از چهره‌های برجسته خودرویی، مدیران برجسته، چهره‌های معروف و برخی فعالان اقتصادی و مشتریان بالقوه صورت گرفت. در این تست درایو دو دستگاه خودرو تیگو 8 همراه با معرفی خودرو توسط کارشناسان مورد آزمایش و بررسی قرار گرفت و در این مراسم کلیه موارد ایمنی در رانندگی به‌همراه پروتکل‌های بهداشتی مورد توجه قرار گرفت.

تست درایو خودرو تیگو8 پرو

تست درایو تیگو 8 با نظم و هماهنگی بسیار خوب صورت گرفت و بیش از 120 نفر از مدعوین توانستند خودرو را تست و نظر خود را درمورد آن بیان کنند. طراحی تیگو پرو 8 بسیار زیبا، مدرن و امروزی است. به‌خصوص جلوپنجره الماسی‌شکل آن که کاملا سبک جدیدی را تعریف می‌کند. از سوی دیگر پس از تست موتور پر قدرت TGDI این خودرو که از آخرین تکنولوژی روز بهره می‌برد، موتور این خودرو مورد توجه تست‌کنندگان قرار گرفت و قدرت بالا، صدای کم و کارکرد نرم و آرام در کنار شتاب بسیار خوب برای خودرویی شاسی‌بلند و نسبتا سنگین‌وزن مورد تحسین قرار گرفت.

تست درایو خودرو تیگو8 پرو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس