مازندران 3نماینده در مرحله کشوری چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی«مدهامتان» دارد


مازندران 3نماینده در مرحله کشوری چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی«مدهامتان» دارد

حجت الاسلام نعمتی قرا گفت: از استان مازندران سه نفر از برگزیدگان مرحله استانی چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی«مدهامتان» در مرحله کشوری به میزبانی مشهد مقدس حضور دارند.

حجت الاسلام «رجب نعمتی قرا» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی«مدهامتان» ویژه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد، اظهار کرد: مرحله استانی این دوره از مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی و از طریق بارگذاری اثر در سامانه بچه های مسجد برگزار شده است.

سرپرست ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران با اشاره به اینکه سال گذشته به جهت شیوع کرونا مسابقه قرآنی مدهامتان برگزار نشد، یادآورشد: امسال مسابقات قرآنی «مدهامتان» در رشته های اذان، مکبری، قرائت نماز، قرائت(ترتیل)، قرائت (تحقیق)، حفظ جزء30، قرائت تقلیدی، حفظ کل و نقاشی آیات به صورت مجازی برگزار می شود.

وی بیان کرد: مرحله کشوری چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان ویژه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به میزبانی استان خراسان رضوی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام نعمتی قرا با بیان اینکه این مسابقات از روز (سه‌شنبه 27 مهر) تا (پنج‌شنبه 29 مهر) در مشهد مقدس برگزار می‌شود، افزود: از استان مازندران سه نفر از برگزیدگان مرحله استانی در مرحله کشوری حضور دارند.

وی اضافه کرد: در بخش برادران «سیدپارسا انگشتان» از کانون یاوران حضرت مهدی(عج) ساری در رشته قرائت تحقیق و «محمدرضا رضایی» از کانون آیت الله کوهستانی بهشهر در رشته حفظ کل قرآن کریم و در بخش خواهران «زهرا سلطانپور» از کانون رضویه ساری در رشته حفظ کل قرآن کریم در این دوره از مسابقات حضور دارند.

حجت الاسلام نعمتی قرا، اظهار امیدواری کرد متسابقین مرحله استانی این جشنواره از دیارعلویان صاحبان رتبه های برتر مرحله کشوری باشند.

پایان پیام/286

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید