واژگونی خودروی سواری در محور دلفارد به جیرفت جان 2 نفر را گرفت


واژگونی خودروی سواری در محور دلفارد به جیرفت جان 2 نفر را گرفت

کرمان - ایرنا - رئیس پلیس راه جنوب استان کرمان گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس در محور دلفارد به جیرفت جان 2 سرنشین این خودرو را گرفت.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی اکبر سنجری در تشریح این خبر افزود: بنا به اعلام مرکز فوریت های پلیس مبنی بر واژگونی یک دستگاه پژو پارس حوالی ساعات آغازین بامداد امروز در محور دلفارد - جیرفت بلافاصله عوامل پلیس راه به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور ماموران پلیس راه در محل مشخص شد بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس ۲ سرنشین این خودرو در دم فوت کرده و راننده نیز دچار مجروحیت شدید شده و به بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان جیرفت اعزام شده است.

رئیس پلیس راه جنوب استان تصریح کرد: کارشناسان پلیس راه علت این حادثه مرگبار را عدم توانایی راننده به دلیل خستگی و خواب آلودگی در کنترل و هدایت وسیله نقلیه اعلام کرده اند.

سرهنگ سنجری در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه خطرات رانندگی در شب دو چندان می شود و عدم هوشیاری در زمان رانندگی عواقب جبران ناپذیری دارد به رانندگان توصیه می شود در زمان خستگی و خواب آلودگی به ویژه شب ها از رانندگی پرهیز کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟