28 هزار فرصت شغلی با تکمیل طرح های صنعتی در هرمزگان ایجاد می شود


28 هزار فرصت شغلی با تکمیل طرح های صنعتی در هرمزگان ایجاد می شود

بندرعباس- ایرنا- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: یکهزار و 247 طرح نیمه تمام صنعتی در استان وجود دارد که در صورت تکمیل این تعداد طرح صنعتی، 28 هزار فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

خلیل قاسمی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از طرح های نیمه تمام صنعتی در سطح استان افزود: برای تکمیل و بهره برداری این تعداد طرح صنعتی نیمه تمام در هرمزگان ۸۴۳ هزار و ۵۴ میلیارد ریال سرمایه گذاری برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۱۲۷ طرح صنعتی هرمزگان با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در دست تکمیل است، بیان داشت: شهرستان بندرعباس با ۳۹ طرح و میزان سرمایه‌گذاری ۸۸ هزار و ۲۵۳ میلیارد ریال بیشترین و شهرستان بستک با سه طرح و سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیارد ریال کمترین طرح‌های نیمه تمام صنعتی بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی استان را به خود اختصاص داده‌اند.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید هرمزگان با تاکید بر حمایت از طرح های بزرگ و واحدهای تولیدی استان اظهارداشت: تکمیل طرح‌های نیمه‌ تمام بویژه طرح های بالای ۶۰ درصد پیشرفت، در اولویت این سازمان است.

قاسمی گفت: انتظار داریم بانک‌های عامل امسال نیز همچون سال گذشته همکاری مطلوبی با سازمان صنعت، معدن و تجارت داشته باشند تا در راستای تحقق شعار سال که بحث مانع زدایی ها، تولید و اشتغال است، گام‌های خوبی برای استان برداشته شود.

وی همچنین با تاکید بر اینکه سیاست استان هرمزگان در توسعه فعالیت‌های اقتصادی برگرفته از اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب است، گفت: در این راستا رونق تولید و احیای واحدهای راکد و نیمه تمام، توسعه تجارت و ایجاد اشتغال پایدار در دستورکار قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جذاب ترین بازیگران سینما که کراش همه اند + 16 استایل ترند و مدلینگی که ایسنتاگرام را تر...