نسل جدید شاسی بلند چینی جیلی بویوئه X،‌ زیبا و پرامکانات


نسل جدید شاسی بلند چینی جیلی بویوئه X،‌ زیبا و پرامکانات

گجت نیوز شاسی بلند چینی جیلی بویوئه X وارد بازار کشور چین شد. در این مطلب به بررسی امکانات، طراحی و قیمت خودرو کراس اوور Geely Boyue X خواهیم پرداخت. کمپانی جیلی به تازگی از شاسی بلند اسپرت جیلی بویوئه X رونمایی کرده است، این در صورتی است که نسل قبل این خودرو در سال 2016 روانه... نوشته نسل جدید شاسی بلند چینی جیلی بویوئه X،‌ زیبا و پرامکانات...

شاسی بلند چینی جیلی بویوئه X وارد بازار کشور چین شد. در این مطلب به بررسی امکانات، طراحی و قیمت خودرو کراس اوور Geely Boyue X خواهیم پرداخت.

کمپانی جیلی به تازگی از شاسی بلند اسپرت جیلی بویوئه X رونمایی کرده است، این در صورتی است که نسل قبل این خودرو در سال ۲۰۱۶ روانه بازار شده بود. تاکنون جیلی بویوئه در سه مدل روانه بازار چین شده است که باتوجه به این مسئله مشخص می‌شود شرکت‌های چینی تلاش می‌کنند با ارائه نسخه‌های جدید از اتومبیل‌های قدیمی سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهند.

نسل جدید شاسی بلند چینی جیلی بویوئه X،‌ زیبا و پرامکانات

کراس اوور چینی بویوئه با چه قیمتی به فروش می‌رسد؟

کمپانی جیلی نخستین نسل از بویوئه را به یک موتور ۱.۸ لیتری توربو مجهز کرده است که توانی برابر با ۱۶۳ تا ۱۸۴ اسب بخار را تولید می‌کند،‌ قیمت پایه این نسخه از بویوئه در بازار ۸۹.۹۰۰ یوآن (۱۳.۹۰۰ دلار) و حداکثر قیمت آن نیز ۱۰۸.۸۰۰ یوآن (۱۶.۹۰۰ دلار)‌ است. نسل دوم این اتومبیل نیز که تحت عنوان بویوئه پرو شناخته می‌شود با دو موتور ۱.۵ لیتری توربو و ۱.۸ لیتری توربو روانه بازار شده است. پیشرانه اول ۱۷۷ اسب بخار قدرت و موتور دوم نیز ۱۸۴ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. قیمت پایه بویوئه پرو ۱۱۶.۸۰۰ یوآن (۱۸.۱۰۰ دلار) و حداکثر قیمت آن نیز ۱۴۶.۸۰۰ یوآن (۲۲.۸۰۰ دلار) است.

نسل سوم این اتومبیل نیز که به تازگی تحت عنوان بویوئه X روانه بازار شده است از پیشرانه نسل قبلی یعنی موتور ۱.۸ لیتری توربو که توانی برابر با ۱۸۴ اسب بخار را به همراه گشتاور ۳۰۰ نیوتن متری تولید می‌کند بهره می‌برد، اما ظاهر آن به نسبت نسل‌های قبلی متفاوت‌تر شده است. وظیفه انتقال قدرت موتور این خودرو به چرخ‌های جلو برعهده یک جعبه دنده هفت سرعته دوکلاچه است.

شاسی بلند چینی جیلی بویوئه X در هر ۱۰۰ کیلومتر ۷.۷ لیتر بنزین می‌سوزاند و می‌تواند تا ۲۰۰ کیلومتر برساعت سرعت بگیرد. قیمت پایه این کراس اوور در بازار ۱۱۲.۸۰۰ یوآن (۱۷.۵۰۰ دلار) و حداکثر قیمت آن نیز ۱۴۲.۸۰۰ یوآن (۲۲.۱۰۰ دلار) است.

بررسی شاسی بلند چینی بویوئه X از نظر ظاهری

نسل جدید شاسی بلند چینی جیلی بویوئه X،‌ زیبا و پرامکانات

کمپانی جیلی نسل جدید بویوئه را با تغییرات ظاهری زیادی همراه کرده است که رینگ‌های آلیاژی مشکی، دیفیوز تزئینی، کالیپر‌های ترمز قرمز، رکاب‌های جانبی اسپرت و اسپویلر بزرگ عقب از جمله آن‌ها هستند. علاوه‌بر این کمپانی جیلی برای اسپرت‌تر کردن ظاهر این خودرو بخش‌هایی از آن از جمله پایین درها و ورودهای هوای جلو را با رنگ‌هایی تزیین کرده است.

نسل جدید شاسی بلند چینی جیلی بویوئه X،‌ زیبا و پرامکانات

این خودرو در کابین به یک مانیتور ۱۲.۳ اینچی اطلاعات سرگرمی مجهز شده است و همچنین صفحه کیلومتر آن نیز ۱۲.۳ اینچی دیجیتال است. باوجود بهره‌مندی شاسی بلند چینی جیلی بویوئه X از مانیتورهای مناسب، همچنان برای مدیریت بسیاری از آپشن‌های آن باید از دکمه‌های کنترل قدیمی استفاده کرد که باتوجه به این موضوع می‌توان فهمید بویوئه چندان خودروی جوانی نیست. کمپانی جیلی این اتومبیل را به یک سیستم صوتی Bose مجهز کرده است که ۱۲ بلندگو تکمیل کننده آن هستند. صندلی‌های این کراس اوور نیز با ترکیبی از چرم سفید و آبی پوشانده شده‌اند که نمای بسیار زیبایی را به صندلی‌ها داده‌ است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)