گوشی ویوو S10e معرفی شد؛ یک میان رده نه چندان ارزان


گوشی ویوو S10e معرفی شد؛ یک میان رده نه چندان ارزان

گجت نیوز کمپانی vivo بی‌سروصدا از یک موبایل میان رده، به نام اس 10 ای رونمایی کرد. گران‌ترین نسخه گوشی ویوو S10e بیش از 400 دلار قیمت دارد. ویوو S10e یک گوشی 6.4 اینچی با صفحه نمایش آمولد فول اچ‌دی پلاس است. برای میزبانی از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، یک ناچ قطره‌ای هم دارد. وزن دستگاه به... نوشته گوشی ویوو S10e معرفی شد؛ یک میان رده نه چندان...

کمپانی vivo بی‌سروصدا از یک موبایل میان رده، به نام اس ۱۰ ای رونمایی کرد. گران‌ترین نسخه گوشی ویوو S10e بیش از ۴۰۰ دلار قیمت دارد.

ویوو S10e یک گوشی ۶.۴ اینچی با صفحه نمایش آمولد فول اچ‌دی پلاس است. برای میزبانی از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی، یک ناچ قطره‌ای هم دارد. وزن دستگاه به ۱۷۵ گرم می‌رسد و ضخامت آن، ۷.۵۹ میلی‌متر است.

در قلب این گوشی، تراشه Dimensity 900 مدیاتک قرار دارد که برای پردازش و مدیریت اطلاعات، از رم ۸ گیگ و حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگ کمک می‌گیرد.

#gallery-1#gallery-1 .gallery-item#gallery-1 img#gallery-1 .gallery-caption

دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در پنل عقب با دوربین‌های فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود. ظرفیت باتری ویوو اس ۱۰ ای هم ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است و از شارژ سریع ۴۴ وات پشتیبانی می‌کند.

در نهایت باید به سیستم عامل اندروید ۱۱ در پوسته‌ای از OriginOS و رنگ‌های سفید گرادیانی، آبی و مشکی اشاره کنیم.

قیمت گوشی ویوو S10e

نسخه ۱۲۸ گیگابایتی در چین قیمتی معادل ۳۷۳ دلار دارد و این رقم برای نسخه ۲۵۶ گیگ، به ۴۰۴ دلار می‌رسد. فروش گوشی جدید ویوو از تاریخ ۲۸ مهر آغاز می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس