با هایپرکار اسپیروس پانوپولوس 3000 اسب بخاری آشنا شوید


با هایپرکار اسپیروس پانوپولوس 3000 اسب بخاری آشنا شوید

خودروی Spyros Panopoulos Automotive یونانی بوده و مدل پایه آن 5.5 میلیون یورو قیمت گذاری شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از motor۱، اخیرا یک تیزر چهار دقیقه‌ای از هایپرکار Spyros Panopoulos Automotive یا SP Automotive منتشر شده است. گفته می‌شود هدف کارآفرین اسپیروس پانوپولوس "ایجاد سریع‌ترین و پیشرفته‌ترین خودرو تولیدی در جهان" است. ظاهر این خودرو بسیار عجیب و مدرن بوده و طراحی خاصی دارد. همچنین ۴ اگزوز در پشت خودرو دیده می‌شود که در قسمت وسط قرار گرفته است.

در این تیزر به جز این نکته که یک پیشرانه توربوشارژ دو قلو ۴.۰ لیتری V۱۰ با ۲۰۰۰ اسب بخار قدرت ارائه می‌شود، جزئیات بیشتری ارائه نشده است. البته نسخه فول آپشن ۳۰۰۰ اسب بخار قدرت دارد.این خودرو سرعت صفر تا ۶۲ مایل (۱۰۰ کیلومتر بر ساعت) را در ۱.۸ ثانیه طی می‌کند و حداکثر سرعت ۳۱۰ مایل در ساعت (۵۰۰ کیلومتر در ساعت) را ارائه می‌دهد.

در رابطه با این خودرو اعلام شد که در مجموع تنها ۱۰۰ دستگاه از آن ساخته خواهد شد. قیمت اولیه خودروی اسپیروس پانوپولوس ۵.۵ میلیون یورو (حدود ۶.۳ میلیون دلار) برای مدل اصلی خواهد بود. نسخه فول آپشن ۳۰۰۰ اسب بخاری نیز ۱۲.۴ میلیون یورو (حدود ۱۴.۳ میلیون دلار) قیمت دارد. اطلاعات بیشتر از این خودروی یونانی SP Automotive در تاریخ یکم نوامبر ۲۰۲۱ فاش می‌شود.

بیشتر بخوانید

سریع ترین خودرو‌های شرکت‌ های مطرح جهان

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حال خوش کمند امیرسلیمانی /عکس