خیران یزدی 69 میلیارد ریال به طرح مودت امامزادگان کمک کردند


خیران یزدی 69 میلیارد ریال به طرح مودت امامزادگان کمک کردند

ایرنا- یزد- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد از حضور خیرین در اجرای طرح مودت در امامزادگان و بقاع متبرکه خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون مردم خیر و نیکوکار دارالعباده یزد با اهدای 69 میلیارد ریال در اجرای این طرح مشارکت کردند.

حجت الاسلام حسین زارعزاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح مودت توسط هیأت امناء بقاع متبرکه به منظور شناساندن اهداف، نیازهای مالی و معنوی و مشارکت برای عمران و آبادانی این بقاع اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: یزدی‌ها مردمی متدین و دوستدار اهل بیت(ع) هستند بر همین اساس همواره در عمران و آبادانی امامزادگان و بقاع متبرکه پیشقدم بوده اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت:مشارکت در طرح مودت به صورت نقدی و غیرنقدی و در قالب ساخت ضریح ، اسکلت، ساختمان، تهیه سیمان، سنگ، دیوار کشی، ساخت گنبد و گلدسته صورت می‌گیرد و این طرح در مناسبت‌های مختلف اجرا می‌شود.

زارعزاده افزود: مردم درالعباده شهرستان یزد قریب به ۵۲ میلیارد ریال، تفت ۸.۳ میلیارد ریال و اشکذر با ۳.۵ میلیارد ریال و ابرکوه با ۲ میلیارد ریال ، بیشترین نقش را در اجرای طرح مودت در امامزادگان داشتند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: از دهه وقف سال گذشته تاکنون طی مدت یکسال خیرین استان قریب به ۱۲۰ میلیارد ریال در قالب طرح مذکور به امامزادگان کمک نمودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان