معرفی مزراتی گریکالی جدید تا بهار 2022 به تعویق افتاد


مزراتی گریکالی قرار بود شانزدهم نوامبر امسال در میلان رونمایی شود اما این اتفاق نخواهد افتاد. در واقع کراس اوور کوچک‌تر ایتالیایی‌ها تا بهار سال 2022 پدیدار نخواهد شد. کمبود جهانی نیمه‌رساناها همانند بسیاری از خودروهای دیگر روی زمان معرفی گریکالی نیز تأثیر گذاشته است. مزراتی می‌گوید این خودرو از تکنولوژی ساختارشکن برای اینترفیس انسان/خودرو … The...

مزراتی گریکالی قرار بود شانزدهم نوامبر امسال در میلان رونمایی شود اما این اتفاق نخواهد افتاد. در واقع کراس اوور کوچک‌تر ایتالیایی‌ها تا بهار سال ۲۰۲۲ پدیدار نخواهد شد. کمبود جهانی نیمه‌رساناها همانند بسیاری از خودروهای دیگر روی زمان معرفی گریکالی نیز تأثیر گذاشته است.

معرفی مزراتی گریکالی جدید تا بهار 2022 به تعویق افتاد

مزراتی می‌گوید این خودرو از تکنولوژی ساختارشکن برای اینترفیس انسان/خودرو و ارتباطات خود سود می‌برد. البته که این تکنولوژی نیازمند میکروچیپ ها بوده و خب فعلاً خبری از آن‌ها نیست.

معرفی مزراتی گریکالی جدید تا بهار 2022 به تعویق افتاد

زمانی که نیمه‌رساناها تأمین شوند گریکالی در جایگاهی پایین‌تر از لوانته جا خوش خواهد کرد. تاکنون تصاویر جاسوسی و تیزرهای رسمی متنوعی از این خودرو منتشر شده و تا حدی می‌توان درباره طراحی آن نظر داد. نمای جلوی این خودرو دارای جلوپنجره بزرگ و کاپوتی خمیده به سمت پایین است. چراغ‌های جلوی گریکالی نیز نسبتاً کوچک بوده و در کناره‌های دماغه و بخش بالایی بدنه نشسته‌اند.

معرفی مزراتی گریکالی جدید تا بهار 2022 به تعویق افتاد

کلیت بدنه این کراس اوور شکل گردی داشته و مخصوصاً در بخش عقب این موضوع مشهود است. داخل کابین نیز نمایشگر نسبتاً کوچکی با توجه به استانداردهای امروزی وجود دارد. ساعت آنالوگ خاص محصولات مزراتی نیز بالای این نمایشگر نصب شده است. یکی دیگر از ویژگی‌های گریکالی پدال شیفترهای بزرگ فرمان است.

فعلاً مشخصات دقیق قوای محرکه گریکالی منتشر نشده اما قرار است نسخه تمام الکتریکی این خودرو نیز تولید شود. شایعاتی درباره احتمال استفاده از پیشرانه ۲ لیتری هیبریدی ملایم به عنوان گزینه پایه به گوش رسیده است.

معرفی مزراتی گریکالی جدید تا بهار 2022 به تعویق افتاد

قبلاً تولید نسخه پرفورمنس تروفئو هم تایید شده است. انتظار می‌رود این خودرو به پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربوی مزراتی MC20 با قدرت ۶۲۱ اسب بخار مجهز شود. گریکالی تروفئو همچنین دارای ترمزهای قوی‌تر و رینگ و لاستیک‌های متفاوت نسبت به مدل‌های استاندارد خواهد بود.

تعویق معرفی این خودرو تا بهار ۲۰۲۲ احتمالاً به معنی تأخیر در معرفی نسخه تروفئو نیز خواهد بود. خودروسازان دوست دارند بین معرفی نسخه‌های مختلف از یک محصول فاصله بیندازند تا همچنان مشتریان به محصول مدنظر علاقه‌مند باقی بمانند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا