جهت تشویق مردم به واکسیناسیون کارهای فرهنگی و اطلاع رسانی مناسب انجام شود


جهت تشویق مردم به واکسیناسیون کارهای فرهنگی و اطلاع رسانی مناسب انجام شود

عمیدزاده از دستگاه های اجرایی خواست برای تشویق مردم به واکسیناسیون با استفاده از همه ظرفیت‌های محلی به ویژه سران عشایر اقدامات فرهنگی و اطلاع رسانی مناسب انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «نادر عمیدزاده» در نشست شورای اداری شهرستان خرمشهر، با بیان اینکه برای تشویق مردم از طرح واکسیناسیون کرونا در خرمشهر باید همه دستگاه های اجرایی اقدام کنند اظهار کرد: به منظور ریشه‌ کنی کرونا در منطقه همه ارگان‌ های دولتی و بخش خصوصی ضمن ملزم کردن پرسنل برای دریافت واکسن کرونا، فقط به دارندگان کارت واکسن خدمات ارائه کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه خرمشهر از دستگاه های اجرایی خواست کارهای فرهنگی و اطلاع رسانی مناسب برای تشویق مردم به واکسیناسیون شود و افزود: این اقدام باید با استفاده از همه ظرفیت‌های محلی به ویژه سران عشایر انجام شود و بخشداران با همکاری دهیاران و معتمدین محلی ضمن اطلاع رسانی منزل به منزل باید از تزریق واکسن از سوی روستائیان مطمئن شوند.

وی تصریح کرد: در حوزه شهری نیز به منظور ملزم کردن مردم به تزریق واکسن کسبه برای تمدید و صدور پروانه کسب باید کارت واکسیناسیون خود و اعضای خانواده را ارائه کنند.

عمیدزاده به وضعیت نابسامان زیرساخت‌های شهری نیز اشاره کرد و ادامه داد: وضعیت ناراحت کننده زیرساخت‌های شهری و روستایی شایسته مردم خرمشهر نیست و به طور قطع دستگاه‌ های نظارتی پیگیر این امر خواهند بود.

وی اجرای طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری در زمین‌های کشاورزی شلمچه و مینوشهر را نامطلوب خواند و تاکید کرد: موسسه جهاد نصر باید برای رفع نواقص این طرح مشکلات کشاورزان را تعیین تکلیف کند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان خرمشهر با اشاره به حضور شرکت ها و موسسات متمول در این شهرستان یادآور شد: مسئولیت اجتماعی این شرکت ها باید در شهرستان محسوس باشد تا مردم حلاوت وجود این شرکت ها را بچشند.

وی از دستگاه های اجرایی شهرستان خرمشهر خواست تا گزارش عملکرد خود در قالب اعتبارات و پروژه های سال ۹۹ و ۶ ماهه اول امسال را در اسرع وقت به فرمانداری اعلام کنند و یاد آور شد: تیم بازرسی فرمانداری از ادارات تشکیل شده و این تیم مکلف شده تا ضمن بازدید و سرکشی از ادارات و دستگاه های دولتی گزارش عملکرد ادارات را بررسی و در صورت مشاهده هرگونه اهمال کاری با مسئول دستگاه اجرایی برخورد خواهد شد.

پایان پیام/660

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل