خاطرات معلمان در قاب شبکه افق


خاطرات معلمان در قاب شبکه افق

خاطرات معلمان در قاب شبکه افق 1400/07/25- 08:35 شبکه افق سیما با چندین مستند در هفته جاری مهمان خانه مخاطبین خواهد بود.

به گزارش مشرق، مستند را شاید بتوان بهترین وسیله انتقال اطلاعات دقیق و صحیح به مخاطب دانست، زیرا که به دلیل داشتن داده‌های مستند هم بر باورپذیری مخاطب و هم بر تاثیرگذاری بیشتر آن موضوع کمک بسیار زیادی می‌کند.

شبکه افق سیما به همین منظور و برای توجه به همین مهم تلاش میکند تا با تولید و پخش مستندهای مختلف این نیاز مخاطبین را پاسخ دهد و در این مسیر بیشترین تاثیرگذاری را داشته باشد.

به همین منظور در هفته جاری طبق روال هفته‌ها، ماه‌ها و سال‌های گذشته با بسته‌ای از مستندها اعم از مجموعه مستند، مستندهای مناسبتی و... مهمان خانه مخاطبین خود شده است.

معلماین مجموعه مستند در هفت قسمت به تهیه کنندگی محمد رضا دزفولی و کارگردانی میر دولت موسوی تولید شده است و سعی دارد تدریس و فعالیت معلمان در گوشه کنار کشورمان ایران و به خصوص در مناطق محروم را به تصویر بکشد.

نکته قابل توجه در این مجموعه آن است که خود معلمان بیشتر در مسائل و موضوعات پیرامونی خود در دوران تدریس شان سخن می‌گویند و همین موضوع می‌توان به ارتباط گیری مخاطبین با این مجموعه مستند کمک کند.

علاقه‌مندان به این مجموعه می‌توانند آن را از شنبه تا پنجشنبه این هفته ساعت ۱۹:۳۰ و تکرار آن را روز بعد ساعت ۱:۳۰ و ۰۶:۳۰ از قاب شبکه افق به تماشا بنشینند.

روزگار بیم و امیداین مجموعه مستند در ده قیمت به کارگردانی احمد جان میرزایی تولید شده و سعی دارد تا روایتی باشد از مشکلات تولید و دلایل ورشکستگی و تعطیلی کارخانه‌ها تا با مستندات هم دلایل نابودی تولید و هم راهکارهای برون رفت از این مشکلات را به تصویر بکشد.

علاقه‌مندان به این مجموعه می‌توانند آن را از شنبه تا چهارشنبه این هفته ساعت ۱۸ و تکرار آن را روز بعد ساعت ۵ از قاب شبکه افق به تماشا بنشینند.

بومی سازاناین مستند تک قسمتی توسط روابط عمومی‌شرکت الومینا ایران و به کارگردانی فتح الله امیری تولیده شده و با موضوع بومی سازی در صنایع مختلف تولیدی در ایران مهمان خانه مخاطبین خواهد بود.

علاقه‌مندان به این مستند می‌توانند آن را امروز (شنبه) ساعت ۲۰:۳۰ و تکرار آن را روز بعد ساعت ۰۲:۳۰ و ۱۳:۰۰ از قاب شبکه افق به تماشا بنشینند.

هیکلاین مستند تک قسمتی به تهیه کنندگی و کارگردانی حمید سلیمیان تولیده شده و با روایتی از زندگی قهرمان بدن ساز، هادی چوپان و بررسی معضلات این رشته در سطح جامعه مهمان خانه مخاطبین خواهد بود.

علاقه‌مندان به این مستند می‌توانند آن را دوشنبه ساعت ۲۱ و تکرار آن را روز بعد ساعت ۱۳:۳۰ از قاب شبکه افق به تماشا بنشینند.

ناهار فامیلیاین مستند مسابقه رقابتی خانوادگی و فرصتی مناسب برای کسانی است که می‌خواهند هنر آشپزی را به سبک ایرانی یاد بگیرند، در هر قسمت، پدربزرگ و مادربزرگ یک خانواده حضور دارند و بر اساس قرعه کشی از میان همه بچه‌ها و نوه‌هایشان، دو خانواده را برای مسابقه آشپزی بر می‌گزینند.

علاقه‌مندان به این مجموعه می‌توانند آن را سه‌شنبه و چهارشنبه ساعت ۲۱ و تکرار آن را روز بعد ساعت ۱۳:۳۰ از قاب شبکه افق به تماشا بنشینند.

عقیق قماین مستند تک قسمتی به تهیه‌کنندگی مهدی مطهر و کارگردانی محمد جواد رحیمی تولیده شده و با روایت زندگی و تلاش‌های مهندس محمد فراهانی کارشناس ارشد زمین شناسی است که به عنوان یک کارآفرین در قم با موزه سنگ‌های قیمتی خود شهرت دارد، مهمان خانه مخاطبین خواهد بود.

علاقه‌مندان به این مستند می‌توانند آن را (سه‌شنبه) ساعت ۲۰ و تکرار آن را روز بعد ساعت ۲ و ۷ از قاب شبکه افق به تماشا بنشینند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می‌دونستی تا حالا چای رو اشتباه دم می‌کردی؟ | روش دم کردن یه چای لب سوز لب دوز