کاهش ساخت و سازهای غیرمجاز به همکاری مردم نیاز دارد


کاهش ساخت و سازهای غیرمجاز به همکاری مردم نیاز دارد

یزد- ایرنا- نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: کاهش ساخت و ساخت‌های غیرمجاز به همکاری و همراهی بهتر و بیشتر مردم در شهر و مناطق روستایی بخش مرکزی این شهرستان نیاز دارد.

به گزارش ایرنا، محمدرضا صباغیان بافقی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران شهرستان افزود: مشکلی که وجود دارد، ساخت و سازهای غیرمجاز است علاوه بر مسئولان باید مردم هم همکاری لازم در این مورد داشته باشند.

وی با بیان اینکه تاکنون از سوی مسئولان در شهر و مناطق روستایی طبق مقررات اقدام های خوبی هم صورت گرفته است، ادامه داد: برای پیشگیری و اقدام عاجل در این موضوع مهم همه باید خود را مسئول بدانند.

نماینده مردم شهرستان های مهریز،بافق ،بهاباد، هرات، مروست و ابرکوه ( ۲۵۰ نفر هزار جمعیت ) در مجلس یازدهم به تامین روشنایی جاده مهریز به یزد اشاره کرد و گفت: رفع این مشکل جزو مطالبه مردم و مسافران است .

صباغیان بافقی بیان کرد: در این خصوص بخشی از کار مسیر سال‌های گذشته از سوی پیمانکار انجام شد، ولی بخش عمده آن باقی مانده است که با همت و همراهی مسئولان شهرستان مهریز و یزد انجام می‌شود.

وی به تداوم پدیده خشکسالی و خسارت به کشاورزان منطقه اشاره کرد و گفت: در این خصوص باید مسئولان برای جبران خسارت پیگیری های لازم و خدمت به کشاورزان منطقه را انجام دهند.

این نماینده استان یزد در مجلس آماری در این مورد ارایه نکرد.

حوزه انتخابیه مهریز با حدود ۲۵۰ هزار نفر جمعیت از گسترده‌ترین حوزه انتخابیه استان یزد است که یک نماینده در خانه ملت دارد.

یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت چهار نماینده در مجلس یازدهم دارد و در صورت تصویب نمایندگان و تایید شورای نگهبان ۲ نفر به این تعداد افزوده می شود.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا