سرپرست دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان منصوب شد


سرپرست دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان منصوب شد

معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان، دکتر ابراهیم نعیمی به عنوان سرپرست دفتر مشاوره و سلامت این سازمان منصوب شد.

سرپرست دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان منصوب شد
به گزارش میگنا هاشم داداش پور، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان، دکتر ابراهیم نعیمی به عنوان سرپرست دفتر مشاوره و سلامت این سازمان منصوب شد. متن حکم انتصاب نعیمی به شرح ذیل است:

نظر به مراتب شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان منصوب می‌شوید. امید است با توکل به قدرت لایزال الهی و همکاری دانشگاهیان و کارکنان محترم آن مجموعه در تحقق اهداف دولت مردمی و انقلابی سیزدهم نسبت به توسعه و ارائه خدمات مشاوره و سلامت روان و جسم دانشجویان به عنوان سرمایه های ارزشمند نظام اسلامی همت بگمارید.

از درگاه ایزد منان، دوام توفیق شما را در انجام بهینه و بهنگام امور محوله و خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهانم.

از سوابق اجرایی نعیمی می‌توان به دبیری هیات نظارت و مدیر امور فرهنگی و مشاوره دانشگاه علامه طباطبایی اشاره کرد.
همچنین رئیس سازمان امور دانشجویان با صدور حکمی جداگانه دکتر ابراهیم علی دوست قهفرخی به سمت سرپرست اداره کل تربیت بدنی را به عنوان سرپرست دفتر مشاوره و سلامت این سازمان منصوب کرد.

دکتر علی دوست دانش آموخته رشته تحصیلی مدیریت و برنامه ریزی ورزشی است و از سوابق اجرایی وی می‌توان به معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی و معاونت اداری و مالی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران اشاره کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روانشناسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام