نگاهی به مازراتی گیبلی 2022 ؛ مشخصات فنی، قیمت و عکس


نگاهی به مازراتی گیبلی 2022 ؛ مشخصات فنی، قیمت و عکس

گجت نیوز مازراتی گیبلی 2022 معرفی شد. این خودرو اکنون از تجهیزات استاندارد بیشتری بهره می‌برد و قیمت آن نیز نسبت به قبل افزایش پیدا کرده است. در ادامه با مشخصات این خودرو آشنا می‌شویم. شرکت مازراتی مدتی است فرایند معرفی نسخه 2022 محصولات خود را آغاز کرده و به تازگی نیز از تریم‌ها و مدل‌های سفارشی... نوشته نگاهی به مازراتی گیبلی 2022 ؛ مشخصات...

مازراتی گیبلی ۲۰۲۲ معرفی شد. این خودرو اکنون از تجهیزات استاندارد بیشتری بهره می‌برد و قیمت آن نیز نسبت به قبل افزایش پیدا کرده است. در ادامه با مشخصات این خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت مازراتی مدتی است فرایند معرفی نسخه ۲۰۲۲ محصولات خود را آغاز کرده و به تازگی نیز از تریم‌ها و مدل‌های سفارشی جدید محصولات مهم خود یعنی لوانته و گیبلی پرده برداشت. مازراتی گیبلی ۲۰۲۲ اکنون نسبت به قبل از تجهیزات استاندارد بیشتری بهره می‌برد که همین تجهیزات قیمت آن را نسبت به قبل افزایش داده است.

مشخصات و قیمت مازراتی گیبلی ۲۰۲۲

نگاهی به مازراتی گیبلی 2022 ؛ مشخصات فنی، قیمت و عکس

مازراتی برای مدل ۲۰۲۲ گیبلی قیمت پایه ۷۶ هزار و ۲۰۰ دلار را نظر گرفته است، در حالی که مدل ۲۰۲۱ این خودرو با قیمت ۷۲ هزار ۱۹۰ دلار به بازار عرضه شده بود. البته حذف مدل پایه و ارائه تریم گیبلی GT به جای آن به خوبی دلیل این افزایش قیمت را توضیح می‌دهد.

نگاهی به مازراتی گیبلی 2022 ؛ مشخصات فنی، قیمت و عکس

مازراتی گیبلی ۲۰۲۲ در مدل پایه از یک موتور ۶ سیلندر ۳ لیتری بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۳۴۵ اسب بخار را به تولید برساند. همچنین این خودرو ظرف مدت ۵.۵ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت دست پیدا خواهد کرد. مازراتی برای این نسخه تجهیزات استانداردی چون سیستم‌های ایمنی و کمک‌راننده گسترده، جایگاه شارژ بی‌سیم، و کالیپرهای ترمز مشکی را در نظر گرفته است. در حال حاضر قیمت نسخه‌های فول این خودرو مشخص نشده، اما نسخه‌های سطح بالا بر خلاف نسخه پایه آنچنان با افزایش قیمت مواجه نخواهند شد.

نگاهی به مازراتی گیبلی 2022 ؛ مشخصات فنی، قیمت و عکس

مشتریان می‌توانند این خودرو را اکنون در چهار تریم مختلف سفارش دهند. گفتنی است این خودرو به طور کلی با ۱۰ تریم مختلف به بازار عرضه می‌شود، اما مدل ۲۰۲۲ این خودرو را فقط در تریم‌های GT، مودنا، مودنا Q4 و تروفئو می‌توان سفارش داد. همچنین مازراتی برای این خودرو چند آپشن نیز در نظر گرفته است که با سفارش آن قیمت گیبلی GT به ۸۲ هزار دلار افزایش پیدا خواهد کرد.

نگاهی به مازراتی گیبلی 2022 ؛ مشخصات فنی، قیمت و عکس

طبق اعلام مازراتی، مدل‌های سفارشی گیبلی و لوانته F تریبوتو نیز قرار است برای بازار آمریکا و کانادا به تولید برسند که البته مشتریان آنها را فقط در رنگ‌های آزورو تریبوتو و روسو تریبوتو می‌توانند سفارش دهند. همچنین قیمت پایه مدل گیبلی F تریبوتو حدود ۹۸ هزار و ۸۹۰ دلار و قیمت پایه مدل لوانته F تریبوتو نیز ۱۰۶ هزار و ۵۹۰ دلار خواهد بود.

گالری تصاویر

#gallery-1#gallery-1 .gallery-item#gallery-1 img#gallery-1 .gallery-caption

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق