بهترین زمان زدن ماسک صورت چه موقعی است؟


بهترین زمان زدن ماسک صورت چه موقعی است؟

گجت نیوز برای اینکه سلامت و شادابی پوست همیشه حفظ شود باید به فکر آبرسانی، لایه برداری و تمیزی صورت باشیم برای رسیدن به این هدف، لازم است قواعدی را رعایت کنیم. یکی از محصولات همه فن حریفی که به کمک آن می‌توان از عهده بسیاری از مشکلات پوستی برآمد، ماسک صورت است. به دلیل اهمیت استفاده... نوشته بهترین زمان زدن ماسک صورت چه موقعی است؟ اولین بار در...

برای اینکه سلامت و شادابی پوست همیشه حفظ شود باید به فکر آبرسانی، لایه برداری و تمیزی صورت باشیم برای رسیدن به این هدف، لازم است قواعدی را رعایت کنیم. یکی از محصولات همه فن حریفی که به کمک آن می‌توان از عهده بسیاری از مشکلات پوستی برآمد، ماسک صورت است. به دلیل اهمیت استفاده از ماسک، در این مطلب از موتن رو تصمیم گرفته‌ایم در مورد بهترین زمان زدن ماسک صورت صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

بهترین زمان زدن ماسک صورت

ماسک صورت انواع مختلفی دارد که هر کدام ترکیبات و فواید خاص خودشان را دارند. برخی از ماسک‌ها دارای ترکیباتی همچون آلوئه ورا، اسید هیالورونیک، نیاسینامید و انواع آنتی اکسیدان‌ها و ویتامین‌ها بوده و دارای خواصی همچون ضد پیری، لایه بردار و ضد آکنه هستند. از هر ماسک با توجه به نوع کاربردی که دارد، باید در زمان مشخصی استفاده شود تا اثربخشی مطلوبی داشته باشد. در ادامه قصد داریم در مورد بهترین زمان استفاده از انواع ماسک صورت صحبت کنیم.

بهترین زمان زدن ماسک صورت چه موقعی است؟

فواید ماسک زغالی و بهترین زمان زدن آن

در ترکیبات اصلی این نوع ماسک از زغال استفاده شده است. زغال قدرت زیادی در بیرون کشیدن باکتری‌ها، مواد سمی و شیمیایی، آلودگی‌ها و چربی‌ها از منافذ پوست دارد؛ اما به دلیل داشتن ترکیبات قوی، استفاده بیش از حد از آن سلامت پوست را به خطر می‌اندازد. بهترین زمان استفاده از ماسک زغالی ماهیانه یک بار است.

فواید ماسک ژله‌ای و بهترین زمان زدن آن

ماسک ژله‌ای یکی دیگر از انواع ماسک است که منجر به افزایش تولید کلاژن شده و مواد مغذی لازم برای پوست را تامین می‌کند. از این نوع ماسک می‌توان برای التیام زخم و التهاب پوست نیز استفاده کرد. علاوه بر این‌ها، ماسک ژله‌ای می‌تواند سلول‌های مرده، مواد سمی و چربی پوست را پاکسازی کند. بعد از استفاده از ماسک‌های ژله‌ای، پوست بسیار حساس می‌شود و باید با محصولات رسیدگی به پوست مانند کرم‌های مرطوب کننده از آن محافظت شود. بهترین زمان استفاده از ماسک ژله‌ای دو بار در ماه است.

فواید ماسک نقابی و بهترین زمان زدن آن

ماسک‌های نقابی علاوه بر تقویت پوست، دارای مواد آبرسان قوی نیز هستند. بدی استفاده از این ماسک‌ها این است که تنها تا زمانی که خیس هستند ویتامین‌ها و مواد مغذی را به پوست می‌رسانند و در صورت خشک بودن برعکس عمل کرده و مواد تقویتی را از پوست بیرون می‌کشند. از ماسک‌های نقابی نهایتا هفته‌ای یک بار بیشتر استفاده نکنید.

فواید ماسک خاک رس و بهترین زمان زدن آن

ماسک‌های خاک رس با همه انواع پوست سازگار هستند و استفاده از آن‌ها منجر به قرمز شدن و ملتهب شدن پوست نمی‌شود. این نوع ماسک‌ها بهترین گزینه برای خلاص شدن از شر جوش‌ها هستند و برای کاهش چین و چروک‌های صورت نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. ماسک‌های خاک رس چربی‌های اضافی پوست را از بین می‌برند و مواد مغذی ضروری را نیز به پوست می‌رسانند. بهترین زمان استفاده از ماسک خاک رس هفته‌ای یک بار است.

فواید ماسک چای و بهترین زمان زدن آن

ماسک چای بهترین گزینه برای خانم‌هایی است که می‌خواهند جلوی بروز چروک‌های پیری پوستشان را بگیرند. این نوع ماسک با غنی بودن از انواع آنتی اکسیدان‌ها، شادابی و طراوت را به پوست باز می‌گرداند. به دلیل طبیعی بودن ترکیبات این محصول، استفاده زیاد از آن هیچ‌گونه مانعی ندارد؛ اما به طور کلی بهترین زمان استفاده از ماسک چای هفته‌ای یک بار است.

فواید ماسک خانگی و بهترین زمان زدن آن

ماسک‌های خانگی را می‌توانید با کمترین مواد لازم و در سریع‌ترین زمان در منزل تهیه کنید. در ترکیبات ماسک‌های خانگی از مواد مختلفی همچون آووکادو، روغن نارگیل، آلوئه ورا و غیره استفاده می‌شود. به دلیل اینکه این نوع ماسک‌ها اثربخشی کندتری دارند، بهتر است هفته‌ای سه بار از آن‌ها استفاده کنید.

بهترین زمان زدن ماسک صورت چه موقعی است؟

چرا خرید ماسک صورت از موتن رو

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به سلامتی و شادابی پوستتان بسیار اهمیت می‌دهید، می‌توانند برای انتخاب یک ماسک باکیفیت برای صورت به وب سایت موتن رو مراجعه کنید. موتن رو نام یکی از بهترین فروشگاه‌های آرایشی و بهداشتی است که ماسک صورت‌های اورجینال و طبیعی را با نازل‌ترین قیمت در سبد محصولاتش جای داده است. شما می‌توانید محصول مورد نظر خود را سفارش داده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش صورت و سلامت پوست

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!