کشف سلاح و مهمات جنگی در غرب تهران


کشف سلاح و مهمات جنگی در غرب تهران

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران از دستیگری فروشنده سلاح جنگی که در فضای مجازی اقدام به خرید و فروش سلاح و مهمات جنگی می کرد، خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ صادق قره باقری رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران اظهار کرد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران در پی مقابله با عوامل ناامنی و برخورد جدی با مجرمان، با اشراف کامل اطلاعاتی موفق شدند یکی از فروشندگان سلاح و مهمات جنگی و شکاری غیرمجاز را در فضای مجازی شناسایی کنند.

وی افزود: با شناسایی هویت متهم و مخفیگاه وی در حوالی شهرک غرب، نتیجه تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم و بررسی از داخل مخفیگاهش اخذ شد.

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران تصریح کرد: ماموران این پایگاه ظهر بیست و پنجم مهر ماه به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند در این عملیات ۲ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز، ۷۰۸ عدد فشنگ جنگی و ۱۸۰ عدد فشنگ سلاح شکاری را کشف کنند.

سرهنگ قره باقری با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد، تاکید کرد: پلیس به طور جد با عاملان فروش سلاح غیر مجاز در فضای مجازی برخورد شدید صورت خواهد داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟