فرماندار جوانرود: مصوبات ستاد کرونا برای همه فصل الخطاب است


فرماندار جوانرود: مصوبات ستاد کرونا برای همه فصل الخطاب است

کرمانشاه- ایرنا- فرماندار جوانرود با تاکید بر اینکه همه مسوولان و دست اندرکاران امر باید به وظایف خود در اجرای مصوبات ستاد کرونا عمل کنند و از هرگونه اجتهاد شخصی بپرهیزند، گفت: مصوبات این ستاد برای همه فصل الخطاب است.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ رستگار یوسفی روز سه شنبه در جلسه ستاد کرونا شهرستان جوانرود به اهمیت واکسیناسیون عمومی برای مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: بسیاری از خدمات عمومی در ادارات ، شرکت ها و سایر حوزه های خدمات رسان ،بانک ها و پست بانک ها ، تالارهای پذیرایی ، استخرها و سایر بخش ها از این پس تنها به افرادی ارائه می‌شود که واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

وی با بیان اینکه بیمارستان و مراکز درمانی جوانرود به سایر شهرستان های اورامانات خدمات ارائه می دهند، اظهار داشت : به دلیل افزایش مراجعات و خدمات اورژانس بیمارستان نیاز به تعداد بیشتری پزشک در بخش اورژانس دارد که بایستی برای رفع این مشکل اقدام شود.

یوسفی با بیان این‌که ۵۶ هزار نفر در شهرستان جوانرود واکسینه شده‌اند؛ بر لزوم تشویق سایرین برای تسریع در واکسیناسیون تأکید و خاطرنشان کرد: امیدواریم با افزایش تبلیغ و فرهنگسازی در موضوع واکسیناسیون بر اساس بسیج همگانی و همچنین منوط کردن ارائه برخی خدمات به تزریق واکسن، شاهد توسعه این مقوله باشیم.

جوانرود در وضعیت قرمز است

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود نیز با ارائه گزارشی به وضعیت قرمز این شهرستان اشاره کرد و گفت : در حال حاضر ۴۵ نفر در مراکز درمانی شهرستان جوانرود بستری هستند که از این تعداد ۱۶ نفر مربوط به شهرستان های روانسر و ثلاث باباجانی می باشند.

دکتر مولود حسینی به مراوده مردم شهرستان های اورامانات و شهرستان جوانرود به عنوان مرکز درمانی این منطقه اشاره کرد و افزود: در این راستا نیاز است شهرستان های اورامانات را به عنوان یک شهرستان در نظر بگیرند تا بیش از این شاهد وضعیت قرمز در شهرستان جوانرود نباشیم.

وی اظهار داشت : تاکنون ۵۶ هزار نفر در این شهرستان واکسینه شده اند که از این تعداد پنج هزار و ۲۶۵ نفر دانش آموز هستند.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود یادآور شد: توصیه می‌شود مردم در صورت واکسن زدن، پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری را رعایت کنند و حتماً ماسک بزنند چرا که طبق توصیه متخصصان واکسن به تنهایی ایمنی نمی آورد.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی