بیوریتم؛ طالع بینی و فال ماهانه جدید بیوریتم ماه های سال


بیوریتم؛ طالع بینی و فال ماهانه جدید بیوریتم ماه های سال

بیوریتم؛ طالع بینی و فال ماهانه جدید بیوریتم ماه های سال در بخش های قبلی یا از این لینک می توانید تاریخچه بسیار جالب بیوریتم را مطالعه کنید. بر اساس گستره بیوریتم در این بخش با جدیدترین فال ماهانه بیوریتم با شما کاربران عزیز همراه هستیم. فال و طالع بینی هفته ی چهارم مهر ماه فصل زیبا و رنگارنگ پاییز بیوریتم چیست؟ شاید شما هم مثل ما تجربه کرده...

بیوریتم؛ طالع بینی و فال ماهانه جدید بیوریتم ماه های سال

در بخش های قبلی یا از این لینک می توانید تاریخچه بسیار جالب بیوریتم را مطالعه کنید. بر اساس گستره بیوریتم در این بخش با جدیدترین فال ماهانه بیوریتم با شما کاربران عزیز همراه هستیم.

فال و طالع بینی هفته ی چهارم مهر ماه فصل زیبا و رنگارنگ پاییز

بیوریتم چیست؟

شاید شما هم مثل ما تجربه کرده باشید که بعضی روزها از قدرت و انرژی زیادی برخورداریم و قادر به انجام هر کاری هستیم و بعضی وقتها آنقدر خسته و بی رمق هستیم که از انجام کارهای ساده خود نیز رنجور می شویم

گاهی اوقات سرحال و شاداب هستیم و برعکس بعضی روزها بی دلیل کسل و بی حوصله هستیم و نیز در مورد قدرت ذهن ما نیز چنین است بعضی روزها خوب یاد می گیریم و حافظه خوبی داریم و اما در برخی مواقع کندذهن و تنبل می شویم، براستی چرا چنین حالتی در ما رخ می دهد؟

طالع بیوریتم فروردین

دوست عزیز شما همواره فکر و ایده های ثابت داشته باشید و برای تغییر و تحول تغییر نکنید! با طرز فکر قدیمی رسیدن به موفقیت بسیار سخت و دشوار است زیرا در این حالت افکارتان برای گذشته بوده ودر ای حالت نمی توانید به پیروزی و سعادت دلخواه برسید. به دنبال ایده های جدید باشید و با به روزرسانی عقیده و افکار خود راحت تر زندگی کنید.

طالع بیوریتم اردیبهشت

زمان و وقت خود را برای تلاش و رسیدن به موفقیت هدر نکنید. بلکه از آن برای ایجاد ارزش و موفعیت های خوب استفاده کنید.
اگر شما شخصی با ارزشی باشید قطعا موفقیت جذب شما می شود و اینطور وقتتان نیز بیهوده هدر نمی رود. با داشتن اعتماد نفس و تکیه به ارزش های خود می توان به موفقیت رسید.

طالع بیوریتم خرداد

درباره مسئله ای به نام تئوری بازخورد صورت انجام شده که به این نتیجه رسیدن اشخاصی که در آینه لبخند می زنند باعث اثرات مثبتی در مغز آنها میشود.
تلاش کنید هر روز در آینه به خودتان لبخند بزنید تا شادتر از قبل به نظر برسید خود را آنگونه که داری با تمام ویژگی های و استعدادهایتان قبول کنید که این کار باعث بالا رفتن اعتماد به نفستان شده و باعث می شود توانایی های خود را بپذیرید.

طالع بیوریتم تیر

یکسری افراد تصور می کنند اشخاصی که به موفقیت رسیدند شانس و موقعیت های خیلی خوبی نصیبشان شده در حالی که نمی توان هیچگاه به شانس تکیه کرد بلکه رسیدن به موفقیت نیازمند
زمان و وقت است و باید برای رسیدن به آن برنامه ریزی داشته و تلاش و پشتکار کنید. با این حرفها خودتان را از موقعیت های خوب پیش رو دور می کنید.

طالع بیوریتم مرداد

از رفتن به مکان هایی که باعث بدن شدن حالتان می شود دوری کنید و از هر چیزی که حالتان را دگرگون کرده دوری کنید برای مثال اگر لباس دیگر اندازه شما نیست آن را در کمد نگه ندارید همواره به اشخاس منفی نگر و بدی که در اطرافتان هستند.

فکر نکنید و به جنبه مثبت تحولات زندگی فکر کنید تا حالتان خوب شود. شما قدرت این را دارید که با مثبت نگری و مراغبه به تمام خواسته هایتان برسید. زیرا ذهنیت قوی دارید.

طالع بیوریتم شهریور

اگر در اطالف شما شخصی منفی نگر که فقط باعث می شود افکار منفی داشته باشید آن را از خود دور کنید و به افراد خوش بین و مثبت نگر رفت و آمد داشته باشید .
زیرا این افراد پشتیبان شما هستند و شما را برای رسیدن به خواسته هایتان کمک می کنند. و باعث می شود که انگیزه و انرژی بیشتری برای انجام کارهایتان داشته باشید.

طالع بیوریتم مهر

هر کس در زندگی اش ترس هایی دارد که همواره از آنها در حال فرار است در صورتی که بهترین راه برای مقابله با آن ها مواجه شدن با آنها می باشد.

پس در درجه اول آنها را بپذیرید و سپس با آنها روبرو شوید همین که یکبار در مقابلشان قرار بگیرید ترسهایتان فرو خواهد ریخت و از این پس قادر خواهید بود به راحتی با آنها کنار بیایید و یا تلاشی در جهت برطرف کردن شان کنید.

طالع بیوریتم آبان

نباید خودتان را به دیگران وابسته کنید و آنقدر به آنها متکی باشید که در سن بزرگسالی نتوانید به راحتی به مسائل زندگی تان رسیدگی کنید.
این کار شاید الان به نظرتان مهم نباشد اما در آینده برایتان بسیار مسئله ساز خواهد شد
چرا که شما نمی توانید به تنهایی بار یک زندگی را به دوش بکشید و این برایتان بزرگترین شکست می باشد.

طالع بیوریتم آذر

خودتان را دست کم نگیرید و توانایی ها و استعدادهایتان را به خوبی بسنجید اگر بتوانید آنها را شروع کنید مطمئنا به موفقیت هایی دست پیدا می کنید که کمتر کسی از پس انجامش بر می آید. سعی کنید تا با گسترش مهارت هایتان خودتان را تعلیم دهید و زندگی خوب و موفقی برای خود بسازید.

طالع بیوریتم دی

شاید در کودکی به ما آموخته باشند برای این که بتوانید نظرات دیگران را به جانب خود جذب کنید تغییراتی در رفتارهایمان پدید بیاوریم در صورتی که این تربیت کاملا اشتباه می باشد و هیچ کس نباید به خاطر این که افرادی در کنار خود نگه دارد به زور چیزهایی را به خودش تحمیل کند.
در عوض تلاش کنید تادیگران همانطور که هستید شما را بپذیرند و دوستتان داشته باشند.

طالع بیوریتم بهمن

ممکن است از این که دیگران از شما و توانایی هایتان تعریف کنند خوشتان نیاید و فکر کنید آنها در حال دست انداختن شما باشند

در صورتی که تمامی اطرافیانتان چنین نیتی ندارد و برخی واقعا برای شما ارزش و احترام قائلند پس به جای این که در مقابل همه آنها ایستادگی کنید افرادی که واقعا هوایتان را دارند را با روی گشاده بپذیرید.

طالع بیوریتم اسفند

اگر موضوعی فکرتان را درگیر کرده حتما در رابطه با آن تحقیق کنید و اجازه ندهید تابه راحتی آن را به دست فراموشی بسپارید. مطمئن باشید برای این که بتوانید آرزو و اهدافی که دارید را میسر نمایید باید در کارتان پیگیر باشید و اجازه ندهید تا تنبلی بر شما چیره شود.
حس کنجاوری خود را ارضا کنید و از موقعیت ها به درستی استفاده نمایید.

کاری اختصاصی از گروه تفریحی نازوب

مطالب مرتبط

بیوریتم چیست؟ گنج درون هر انسان


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !