لو رفتن عکس مریم معصومی در جشن تولد / پسرجوان کیست؟!


لو رفتن عکس مریم معصومی در جشن تولد / پسرجوان کیست؟!

رکنا: مریم معصومی تصویری را از خود در جشن تولد خواهرزاده اش به اشتراک گذاشت.

مریم معصومی از بازیگران اصفهانی کشورمان است. مریم معصومی در یک خانواده پرجمعیت بزرگ شده است. عکس های مریم معصومی در فضای مجازی با پوشش های خاص خود همراه است. به تازگی مریم معصومی در ماشینش سلفی گرفته است. عکس مریم معصومی را ببینید.

به گزارش رکنا، مریم معصومی بازیگر مطرح و خوش چهره ایرانی در اینستاگرامش عکس زیبایی را از خود در جشن تولد خواهرزاده اش به اشتراک گذاشت.

مریم معصومی با انتشار این عکس نوشت :

لو رفتن عکس مریم معصومی در جشن تولد / پسرجوان کیست؟!

عزیزِ دلِ ما تولدت مبارک

آقا سهیل، عزیزِ خاله، همیشه سلامتی و آرامشت آرزومه هزار بار مبارک باشی..

کشف حجاب مریم معصومی صحت دارد؟

عکسی که در شبکه‌های مجازی به اسم کشف حجاب به مریم معصومی نسبت داده می‌شود، عکسی است که در آن این بازیگر شال بر سر دارد و شبیه این عکس بین بازیگران رایج است.

احتمالا شباهت رنگ شال و موهای مریم معصومی باعث شده به اشتباه کشف حجاب تلقی شود.

مریم معصومی یک چهره شناخته شده در سینما و تلویزیون است. مریم معصومی ۳۵ سال سن دارد. مریم معصومی اهل اصفهان است. مریم معصومی دو خواهر و دو برادر دارد. پدر مریم معصومی بازنشسته است.

او متولد ۲۴ اسفند ۱۳۶۵ در اصفهان، بازیگر است. مریم معصومی فارغ التحصیل لیسانس رشته علوم سیاسی است، این بازیگر جوان دو تا خواهر و دوتا برادر دارد پدرش بازنشسته و مادرش خانه دار است. مریم معصومی برادر بزرگ‌تر خیلی صمیمی است و مشوق او در کارهایش است.

عکسی که شبکه‌های اجتماعی با عنوان عکس ترسناک مریم معصومی و کشف حجاب او منتشر کرده‌اند اما مشخص است که بازیگر شال سر دارد.

منبع: وقت صبح

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها