حکم جدید رییس جمهور


رئیس جمهور دو عضو حقیقی هیات امنای صندوق نوآوری و شکوفایی را منصوب کرد. به گزارش صندوق نوآوری و شکوفایی، سید ابراهیم رئیسی طی حکمی، دکتر محمد صادق خیاطیان رئیس مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان...

رئیس جمهور دو عضو حقیقی هیات امنای صندوق نوآوری و شکوفایی را منصوب کرد.


به گزارش صندوق نوآوری و شکوفایی، سید ابراهیم رئیسی طی حکمی، دکتر محمد صادق خیاطیان رئیس مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری و دکتر عیسی زارع پور- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- را به سمت عضو هیات امنای صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب کرد.


خیاطیان دکترای مدیریت تکنولوژی از دانشگاه علامه طباطبایی دارد و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی است. وی دارای سوابق متعدد دیگری از جمله سرپرست پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی و معاون دفتر امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بین سال‌های ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۴ نیز می‌باشد.


متن حکم سید ابراهیم رئیسی به این شرح است:
«جناب آقای دکتر عیسی زارع پور و جناب آقای دکتر محمد صادق خیاطیان


در اجرای بند (۱۰) ماده (۸) اصلاحی اساسنامه صندوق نوآوری و شکوفایی مصوب ۰۲/۰۶/۱۳۹۳ هیات وزیران، با عنایت به سوابق و تجارب ارزشمند جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان" عضو هیات امنای صندوق نوآوری و شکوفایی" منصوب می‌شوید.


انتظار دارد با اتخاذ سیاست‌ها و برنامه‌های راهبردی و با تشریک مساعی سایر اعضای محترم در راستای دستیابی به رشد و تعالی کشور در اقتصاد دانش بنیان، تدوین برنامه‌های ویژه حمایتی برای حوزه‌های نوآوری و فناوری، بومی سازی و تجاری سازی دانش با حمایت و پشتیبانی از شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان مجدانه بکوشید.


توفیقات آن جناب را در انجام شایسته وظایف محوله، خدمت رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال مسالت می‌نمایم.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !