قرارگاه جهادی امام رضا (ع) یاریگر محرومان دراستان چهارمحال وبختیاری


قرارگاه جهادی امام رضا (ع)  یاریگر محرومان دراستان چهارمحال وبختیاری

مسئول قرار گاه جهادی امام رضا دراستان گفت : این قرارگاه با حفظ وشان ومنزلت خانواده محروم اقدام به کمک به آنها در زمینه مختلف می نماید.

به گزارش خبرآنلاین از چهارمحال : مجید حیدری درنشست خبری با اصحاب رسانه استان افزود: این قرارگاه در زمینه تامین جهیزیه، عمرانی، تأمین لوازم التحریر دانش آموزان ، پویش نذر بخاری ، پویش شمیم سلامت و... به افراد نیازمند فعالیت می نماید

به گفته وی : یکی از اقداماتی که از سال گذشته بطور جدی پیگیری شد تامین جهیزیه افراد نیازمند بود که درسه فاز تاکنون انجام گرفته است.

وی ادامه داد : در فاز اول ۲۵۰ سری ، فازدوم ۳۰۰ سری وفاز سوم ۲۰۰۰ سری جهیزیه افراد نیازمند در آستانه ازدواج تامین شد

مسئول قرارگاه امام رضا استان گفت توزیع این اقلام با حفظ شان ومنزلت خانواده نیازمند صورت گرفت.

وی بیان داشت : بیشترین ثبت نام تامین جهیزیه از مناطق محروم استان بوده است که از دهستان موگویی ۲۰۰ نفر ، در بخش بازفت ۲۵۰ نفر وبخش لپد ۴۳ نفر ثبت نام نموده اند.

وی ادامه داد : فاز جدید همه افراد نیازمند که توان تامین لوازم منزل خودراندارند دربرمی گیرد که تاکنون ۵ هزار نفر ثبت نام اولیه را انجام داده اند.

وی گفت: افراد نیازمند برای تامین لوازم مورد نیاز خود می توانند درشهرکرد به قرارگاه جهادی امام رضا (ع) و درشهرستانها به بسیج سازندگی نواحی مقاومت مراجعه نمایند.

وی درخصوص توزیع لوازم التحریر خانواده های نیازمند گفت: ۵ هزار بسته بین نیازمندان توزیع شد

وی گفت : پویش شمیم سلامت وپویش نذر بخاری در حال انجام می باشد.

به گفته حیدری : با توجه به فرا رسیدن فصل سرما خانواده های زیادی هستند که نیازمند بخاری های برقی درمناطق روستایی وگازی درمناطق شهری هستند از افرادی که می توانند دراین زمینه کمک کنند به قرارگاه سازندگی امام رضا اعلام نمایند.

به گفته وی :این قرارگاه کار ساخت ۳ واحد مسکونی درمناطق محروم شهرستان‌های‌ کیار ، کوهرنگ وشهرکردرا درحال انجام دارد که هزینه آن توسط خیرین تامین شده است.

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا گفت : در زلزله اخیر شهرستان کوهرنگ با همکاری بنیاد مسکن استان خدمات رسانی به ۷ روستا مناطق سخت گذر شهرستان کوهرنگ به این قرارگاه داده شد که دراین راستا ۵ دستگاه چادر، ۱۷۰بسته مواد غذایی و۱۵۰ دست لباس بین زلزله زدگان این مناطق توزیع شد .

وی از تشکیل گروه ۲۲ نفره برای خدمات رسانی درمواقع ضرورت خبرداد وافزود :در قرارگاه جهادی امام رضا یک گروه ۲۲ نفره تشکیل شده است که در مواقع ضرورت به محرومان خدمات رسانی خواهند نمود

به گفته ایشان : نقشه راهبردی مناطق نیز توسط این قرارگاه با هدف سرعت‌بخشی به خدمات رسانی درحوادث گوناگون استان درحال تهیه می باشد .

به گفته وی : دراین قرارگاه مرکز مشاوره خانواده ها راه اندازی شده است که خانواده برای بهره مندی از این خدمات می توانند به این قرارگاه مراجعه نمایند.

46

کد خبر 1565443

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی