کشف پیش دستانه جعل و کلاهبرداری هفت میلیاردی در کرمان


کشف پیش دستانه جعل و کلاهبرداری هفت میلیاردی در کرمان

کرمان- ایرنا- رئیس پلیس آگاهی استان کرمان با اشاره به دستگیری یک متهم و کشف پیش دستانه کلاهبرداری هفت میلیارد ریالی، از شهروندان خواست در تنظیم قراردادهای خرید و فروش و در انجام پرداخت وجه دقت لازم را داشته باشند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یدالله حسن پور در تشریح این خبر افزود: ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و در پی دریافت خبری مبنی بر کلاهبرداری یک نفر برای فروش یک قطعه زمین به متراژ ۲۰۰ متر مربع در یکی از نقاط شهر کرمان، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی بیان کرد: در این رابطه ماموران با انجام یک سری تحقیقات میدانی از اقدام به کلاهبرداری متهم مورد نظر اطمینان حاصل و ضمن کسب دستور از مقام قضایی این متهم را در یکی از محله های شهر کرمان شناسایی و دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان عنوان کرد: این متهم در بازجویی های پلیسی به کلاهبرداری و فروش یک قطعه زمین به متراژ ۲۰۰ متر مربع واقع در شهر کرمان به ارزش هفت میلیارد ریال از طریق تنظیم بنچاق جعلی اعتراف کرد که خوشبختانه این فرد کلاهبردار قبل از دریافت این وجه از شهروند فریب خورده، دستگیر شد.

سرهنگ حسن پور در پایان با اشاره به اینکه کشف پیش دستانه اینگونه کلاهبرداری ها در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار دارد از شهروندان خواست، هنگام معامله املاک و اراضی تا قبل از اطمینان کامل از صحت مالکیت طرف مقابل و مشخص بودن وضعیت ملک از نظر دیون دولتی، از تنظیم هرگونه قرار داد و پرداخت وجه خودداری و موارد مشکوک را به پلیس گزارش کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/06