9 کرمانشاهی دیگر بر اثر کرونا جان باختند


9 کرمانشاهی دیگر بر اثر کرونا جان باختند

کرمانشاه - ایرنا - رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه با اشاره به اینکه در شبانه‌روز گذشته 9 نفر دیگر بر اثر ابتلای قطعی به کرونا فوت کردند، گفت: مجموع جان‌ باختگان استان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به 2 هزار و 690 نفر رسیده است.

به گزارش ایرنا، «مهدی محمدی» روز چهارشنبه افزود: در شبانه‌روز گذشته ۲۲۴ نفر شامل ۸۹ بیمار مثبت بستری و ۱۳۵ بیمار مثبت سرپایی مبتلا به کرونا در سطح استان شناسایی شدند که در مقایسه با روز گذشته هفت نفر بیشتر است.

محمدی یادآور شد: هم‌اکنون ۸۵۸ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری هستند که تعداد آنها نسبت به روز گذشته ۱۱ نفر بیشتر شده است.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه اضافه کرد: از این تعداد، ۱۶۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند و حال ۳۱ نفر هم وخیم است.

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۵ نفر در مراکز درمانی استان با علایم بیماری کرونا بستری و ۱۷۳ نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

محمدی ادامه داد: در شبانه روز گذشته ۳۷۶ بیمار هم در مراکز درمانی استان کرمانشاه برای تزریق رمدسیویر بستری موقت شدند که نسبت به روز قبل ۵۲ نفر بیشتر است.

براساس رنگ بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان‌های پاوه، جوانرود و سرپل ذهاب همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

براساس این گزارش، شهرستان‌ های کرمانشاه، هرسین، سنقروکلیایی، کنگاور، صحنه، اسلام آبادغرب و روانسر در وضعیت نارنجی و شهرستان های قصرشیرین، ثلاث باباجانی، گیلانغرب و دالاهو نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۴ شهرستان و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته